FiskePinna Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Mulig denne er gammel, og at dette bryter med forumreglene, men her er en video av en vaskeekte elite hacker, 100% 1337 og totalt uber på alle måter. Gladfilmen Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tror den ble postet i humor for en stund siden, men den er sykt morsom Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Æsj, jeg som hadde håpet på en som faktisk hacket! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg kunne godt tenkt meg å se en video med noen som faktisk cheater, man blir jo noen erfaringer rikere ved å se på hvordan man faktisk gjør det. Noen som vet om noen filmer, eventuelt hvor man kan finne de? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg kunne godt tenkt meg å se en video med noen som faktisk cheater, man blir jo noen erfaringer rikere ved å se på hvordan man faktisk gjør det.Noen som vet om noen filmer, eventuelt hvor man kan finne de? En ekte cheater kan du se på denne adressen: http://afweb.hit.no/~u022932/bilder/cheater-aTJo.avi (11 MB) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg kunne godt tenkt meg å se en video med noen som faktisk cheater, man blir jo noen erfaringer rikere ved å se på hvordan man faktisk gjør det.Noen som vet om noen filmer, eventuelt hvor man kan finne de? En ekte cheater kan du se på denne adressen: http://afweb.hit.no/~u022932/bilder/cheater-aTJo.avi (11 MB) Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) det verste var vel at han brukte wallhack og likevel klarte å dø! Endret 19. januar 2004 av Sakris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå