Thorvald Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 100 Kr i straff. Hvis eg må bestille en hardisk fra ps-data og resten fra komplett så vil det koste meg 100-150 kr ekstra i porto. Tror ikke 100 Kr i straff er urimilig. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Thorvald, sett fra en annen side. Dersom du i utgangspunktet har bestemt deg for å bestille et Creative skjermkort (sammen med en haug andre deler) fra en webshop og det viser seg at butikken ikke fører Creative, men derimot har dem MSI til samme pris som en annen fører Creative. Hva gjør du da? Bestiller MSI og tenker "jaja er jo samme greie" eller bestiller du Creative kortet selv om du da må ut med mer i frakt? Jeg tror de fleste da velger å heller kjøpe MSI. Det er dette scenarioet som er minuset med straffsystemet. Butikker kan bli straffa for å ha et alternativt vareutvalg. Om man ser på siste webshoptest så er det jo ingen tvil om at de som benytter Hattelco som hovedleverandør jevnt over får mer straff enn de som benytter Norek. Det kan derfor stilles spørsmål med om ikke HWN av og til velger Norek-vennlige merker. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Til informasjon vil vi fra neste webshoptest kutte ut "straff" og øke grensen på produkter fra 5 til 6. Det står også i Q4-testen. Grunnen til at vi velger å gå bort fra systemet med straff er nettopp det Leipsland poengterer. Når det er sagt så betyr NOK 100 svært lite for det totale prisbildet. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 oj, jeg ble også litt lurt av de prisene. trodde det var billig, men så visste det seg å være uten mva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå