lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Detta blir bra...på tide med en Oppdatering snart igjen el Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Får du forslaget til clubzoda å funke blir det bare knall Men slutt å les her og fortsett å Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvis forslaget til clubzoda skal funke skikkelig må du ha belysning inne i psu. ellers vil det trolig bare se blank-sotet ut når maskinen er på evt bare se chromet ut hele tiden. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, det skjer noe her (driver og bygger) Men ikke i forbindelse med kabinettet.. Men det blir oppdateringer, kanskje natt til mandag. Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hvor blir updatene av?? Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Føyer meg til i rekken og sier: WOOT! Amok med smilies :-) Anyway, lykke til videre. Gleder meg til å se hvordan det ferdige resultatet blir. Happy modding! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 dette ser JÆVLIG bra ut!! elsker Chrom kommer det en update snart? Lenke til kommentar
j1s^ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Naaaaaaaaaaaaaaaajs! /me like!!!! Lenke til kommentar
Vegar Hanzen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har bare fått på strømpe på ATX-kabelen. Det skal selvfølgelig være slik på de andre ledningene også. Men jeg skal tilpasse lengden på disse. Derfor kan jeg ikke fikse det før jeg har fått prøvemontert resten av delene. Hvor har du fått tak i de nydelige strømpene? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Bare et lite spørsmål? Hadde det ikke vært mer naturlig å ha det rødt nede og blått oppe? Liksom for å illustrere at det blir kaldere jo lenger opp man kommer. Bare et lite forslag, men det er for sent å gjøre noe med det der nå Lykke til videre, håper det blir skitbra Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Varmen stiger oppover. Endret 11. februar 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Ultrakult! I want more chrome! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Det er bare og innrømme at det har blitt litt lite oppdateringer... Har ikke glemt eller gått lei, det er bare det at jeg har vært opptatt med andre og større ting. Prioriteringer. .................. Strømpene er kjøpt hos FrozenCPU. .................... Og ja, varmen stiger opp Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Oppdatering: Nå har jeg endelig kommet i gang her, og oppdager til min store forferdelse at det ikke er så mye igjen før jeg er ferdig Jeg lar bildene forklare sitt med påfølgende kommentar. Til kablingen mellom LED i hvert hjørne, brukte jeg en skjermet to-leder kabel. Når man så river av isolasjon, åpenbarer det seg en fin strømpe Så loddet jeg ledningen fast i LED. -å tredde plexi-røret på. Når jeg hadde lagt ned røret, loddet jeg ledningen fast på andre siden, og strekte den videre til en motstand, (to LED i serie) og til Aerogaten. Mao, dimbart lys. Her har vi all sleevingen som jeg har lakket med klar UV-raktiv lakk. I PSU monterte jeg en liten UV-katode og en inverter. Jeg gjorde dette for og få mest mulig UV lys, og minst mulig "løse deler" i kabinettet. Kommer forøvrig til å montere 2 UV-katoder til på en normal plass. Som vi ser har jeg også fått nytt deksel til PSU. Kan vel også nevne jeg borer hull for skruer, og bruker ikke den medfølgende dobbeltsidige tapen. Her har vi et lite oversiktsbilde jeg tok ute i dag. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 ser meget bra ut Artic. Følger med i spenning på denne tråden her Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 veldig bra. Lekre detaljer! Hvor kjøpte du den røde metall-lakken? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Tror dette blir knallbra. Spent på å se hvordan det blir til slutt. Lenke til kommentar
Blood Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Meget nice dette! Slik som det ser ut nå,blir jo dette kjempebra når det er ferdig! Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå