jorgis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hvis du ha et skikkelig pr0n-kabinett, må du kle utsiden med rød langhåret filt... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis du ha et skikkelig pr0n-kabinett, må du kle utsiden med rød langhåret filt... jaha? er ikke det litt femi... om du skal ha no nice så sett heller inn gitter i siden Lenke til kommentar
Flames Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis du ha et skikkelig pr0n-kabinett, må du kle utsiden med rød langhåret filt... jaha? er ikke det litt femi... om du skal ha no nice så sett heller inn gitter i siden Det er _ikke_ femi! Det er rått (har selv en slik pelsball) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 NYYYDELIG Men du? Hvor fikk du tak i disse "kabelstrømpene" ?? URL ? Skal modde et Aopen tower nu utover våren, trenger litt stæsj :=)) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Takk takk folkens! Jo, de kabelstrømpene finner du i alle mulige utgaver hos http://www.frozencpu.com pluss mye annet. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Takk takk folkens! Jo, de kabelstrømpene finner du i alle mulige utgaver hos http://www.frozencpu.com pluss mye annet. Takk, men ugg, jeg vil helst bestille i en butikk som ligger i norge Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Drit bra Artic!! Gleder meg å følge med dette prosjektet!! Posten er forøvrig overlegent bra satt opp!! Bøyer meg i støvet!! Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvis du ha et skikkelig pr0n-kabinett, må du kle utsiden med rød langhåret filt... jaha? er ikke det litt femi... om du skal ha no nice så sett heller inn gitter i siden Det blir ikke mye femi, skikkelig pimp kabbis Btw, Ser og høres bra ut Artic. Lykke til videre! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bare et ord passer: KONGE! Gleder meg virkelig til å se resten. (Og vær så snill ikke bruk like lang tid på din mod som jeg bruker på min. Vil ha mer NÅ ) Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Nice.. veldig nice Endelig en post som følger opp til navnet sitt! Bra arbeid! Stå på! Good luck videre osv Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 En liten oppdatering: (Må påpeke at de to øverste bildene er ting jeg fikk gjort for noen uker siden. Rett skal være rett med hensyn til når ting faktisk har blitt utført) Jeg saget ut sporet for slot-in DVDen og eject knappen. Jeg brukte dobbeltsidig tape for å holde plexibiten på plass når jeg tegnet opp. Samme metoden brukte jeg senere under boring. På den måten slipper man de fæle følgende av noe som har vandret litt når man målte opp eller boret/kuttet... Etter jeg hadde saget det ut, våtslipte jeg med sandpapir opp til 1200, og polerte deretter med microfiberklut og autosol. Ble veldig fornøyd med resultet. Plexiglass er egentlig et svært hyggelig materiale og arbeide med når man har lært noen små triks, og har litt luring på flasker og tuber -------------------------------------------------------------- Men tilbake til det jeg har gjort siden sist: Jeg letet lenge og vel etter noe å sette sammen plexien og fronten på DVD. Men kom plutselig på to forniklete messing knotter som har vært på en billedramme av den moderne typen. Siden denne billedrammen hadde to måter og settes fram på, hadde jeg disse to til overs. Det beste var at helt vanlige "PC-skruer" passet rett inn. Jeg måtte bare kutte noen millimeter av disse knottene, og deretter bore to hull. Det i plexien litt større. Betjening av volumkontrollen på DVD, og hodetelefon utgangen blir aldri brukt. Og selv om jeg hadde laget hull for dette, ville de bli omtrent umulig å bruke, da plexien som ligger forran er 5 mm tykk. Så jeg sparklet like godt igjen hullene! Nå er DVD-fronten, CPU viften, og fronten på viftekontrollen primet og lakket. Lakkteltet mitt minner forresten om et sånn slaughterhouse fra en mafiafilm Må forresten vise fram en ørliten sak. Dette er forlengelsen til eject-knappen, saget ut av den fule platen, pusset og polert opp. Nevnte jeg at jeg likte plexi? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 OMG! Dette er dømt til å bli bra! Du kan dine saker! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Godt håndverk blir bra mod! I like! Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Kan ikke du lage en guide om hvordan å behandle plexi ? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 nice.. men hvordan skal du få farger på kabisset ditt? skal du bruke kathoder? eller lakk? vår elskede gnom laget også et svart kabinett hvor han hadde lakka plexi på insiden, og det var jo veldig pent. skal du gjøre det samme? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Det blir LED's. Ingen katoder utover UV. Ellers blir det ikke noe mer lakk enn det jeg har lakket nå. Skal legge på litt klarlakk i dag hvis det er tørt, så blir det bilder etterpå. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Plexi-guide Flyttet hit: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=198686 Endret 25. januar 2004 av Arctic Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Omg! Artic du har jommen skillz! Dette blir kult. /me bare elsker chrom! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 dritbra. gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå