mphones Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg anbefaler E700 , fikk den igår og selv om det kanjse er litt tidlig å "påstå" at den er best så digger jeg den! softwaren er jo helt elendig... har du foresten prøvd z600 lengre enn 10 min er ikke alle som syntes SW på E700 er så elendig.... Som www.dintelefon.no Software: Brukergrensesnittet i Samsung sine telefoner har alltid vært enkle og for de med fargeskjerm – meget lekre. E700 er intet unntak. Jeg bruker til vanlig Sony Ericsson, men hadde ingen problemer med å betjene denne telefonen i det hele tatt. Menyen er fargefull og oversiktlig og man får nesten hele tiden muligheten til å trykke på ett tall for å komme til sitt valg raskere. Det er en fryd å se hvor kjapt telefonen reagerer på tastetrykk og kommandoer. Det er aldri noen ventetid, og man kan avbryte alle handliger lynkjapt. Dette er jo ikke no proff telefon med avansert teknologi! Fysj! Er flau på samsung sine veier! Edit: den skulle ikke kostet så mye som den gjør! overpriset i stooor grad flau på samsung sine veier... jaja, her snakker vi norsk på det beste Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det er ingenting galt med E700 sine menyer!! De er veldig enkle å forstå, man trykker io den retningen man vil gå, og hva man bruker softtastene til står over de på skjermen som på mange nokia mobiler. Det kan være litt dumt at softtastene kan brukes til forskjellige ting men hvis du følge rmed blir ikke dte noe problem.. Det noen sa en gang om at det var veldig plagsomt at man kom helt ut ved å trykke på den røde telefon knappen er ikke så stort problem eller, har kommet borti den en gang og det var når jeg skule skrive inn navn på et bilde jeg tok rett før mattetimen begynte og da var jeg litt stressa siden mattelæreren er streng og missliker sterkt bruk av mobiler i timen... Bildet ble jo uansett lagra så d er egenbtlig ikkeno prblem det heller.. Må bare poengtere det fine designet også, en fryd for øyet skal jeg si deg! Størrelsen også! Og de polyfoniske ringetonene er flotte! Knalltelfon Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg anbefaler E700 , fikk den igår og selv om det kanjse er litt tidlig å "påstå" at den er best så digger jeg den! softwaren er jo helt elendig... har du foresten prøvd z600 lengre enn 10 min Har du foresten prøvd samsung E700 i lengere en ti min? Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg anbefaler E700 , fikk den igår og selv om det kanjse er litt tidlig å "påstå" at den er best så digger jeg den! softwaren er jo helt elendig... har du foresten prøvd z600 lengre enn 10 min Har du foresten prøvd samsung E700 i lengere en ti min? Her må jeg si meg sterkt enig, virker som Remerser har veldig mye i mot E-700 uten å klare å argumentere godt for hva som er så galt. Ofte er det direkte feil det som kommer fra , ellers så er det bare usaklig ("dritt-telefon" etc...) Fordi om du liker den digre Z600'n din, så trenger du ikke rakke ned med grunnløse utsagn på E700 for det. Skjerpings! Lenke til kommentar
3200 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har lyst til å kjøpe meg ny mobiltelefon, og da helst en kamskjell-telefon. Har lenge tenkt på Samsung E700, men denne er jo helt umulig å få tak i. Har også vurdert Panasonic X70 og LG G7100, men prisen på disse er kanskje litt i drøyste laget. Men det er jo kule telefoner da. Noen som har noen andre telefoner og anbefale? Gjerne billigere... Trenger ikke å være blant de nyeste, men MMS er et krav!! Er ikke så farlig med blåtann og andre "hi-tech"-funksjoner. LG G5400 er en bra kamskjellmobil til en billig pris: 2094 u. a. like bra skerm som SE t610 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) .......Fordi om du liker den digre Z600'n din, så trenger du ikke rakke ned med grunnløse utsagn på E700 for det. Skjerpings! hæ???? Jeg har da ingen z600....! Har 6600 som hovedtelefon (og plis ikke begynn igjen med d du-har-6600-og-derfor-kan-du-ikke-si-noe-om-saken snakkinga ) Jeg har argumert nok ganger imot e700 og vet at både ingar og anette87 har lest d... (siden de har blitt sure over sannheten og begynt med mye rar bs), og jeg gidder absolutt ikke å gjøre d igjen.. Kan absolutt ikke si at e700 er verdt den ekstra prisen.... Finnes andre bedre kjøp til en billigere penge da.... Men d er min og blir min mening... E700 er og blir en av de verste telefonen i det siste ifølge meg... Har du foresten prøvd samsung E700 i lengere en ti min? ...ja ellers skulle jeg kanskje ikke funnet ut alt på 1-2-3... foresten synd at siemens ikke har en tlf. i dette segmentet... Skulle sikkert ha vært najs tilbake til topic: synes og at G5400 er et godt alternativ Endret 20. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg anbefaler E700 , fikk den igår og selv om det kanjse er litt tidlig å "påstå" at den er best så digger jeg den! softwaren er jo helt elendig... har du foresten prøvd z600 lengre enn 10 min er ikke alle som syntes SW på E700 er så elendig.... Som www.dintelefon.no Software: Brukergrensesnittet i Samsung sine telefoner har alltid vært enkle og for de med fargeskjerm – meget lekre. E700 er intet unntak. Jeg bruker til vanlig Sony Ericsson, men hadde ingen problemer med å betjene denne telefonen i det hele tatt. Menyen er fargefull og oversiktlig og man får nesten hele tiden muligheten til å trykke på ett tall for å komme til sitt valg raskere. Det er en fryd å se hvor kjapt telefonen reagerer på tastetrykk og kommandoer. Det er aldri noen ventetid, og man kan avbryte alle handliger lynkjapt. Dette er jo ikke no proff telefon med avansert teknologi! Fysj! Er flau på samsung sine veier! Edit: den skulle ikke kostet så mye som den gjør! overpriset i stooor grad flau på samsung sine veier... jaja, her snakker vi norsk på det beste Hva i har det med saken å gjøre?? Alt jeg sier er at den telefonen er ganske overpriset....! Du får liksom ikke noe for den prisen! Lenke til kommentar
TSM Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Har fått veldig lyst på en G7100, MEN jeg har lest at det ikke er mulig å oveføre bilder man har tatt via datakabelen! Det er jo et STORT minus i mine øyne da... Hva i huleste er grunnen til det!? Hva er da ponget med så høyoppløselige bilder? Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hæ???? Jeg har da ingen z600....! Har 6600 som hovedtelefon (og plis ikke begynn igjen med d du-har-6600-og-derfor-kan-du-ikke-si-noe-om-saken snakkinga ) Kan absolutt ikke si at e700 er verdt den ekstra prisen.... Finnes andre bedre kjøp til en billigere penge da.... Men d er min og blir min mening... E700 er og blir en av de verste telefonen i det siste ifølge meg... Ok, syntes bare det virket som du var litt for beigestret for z600... Hvis E700 er og blir en av de verste telefonene i det siste, så er det vel litt rart at den er så populær at den er tilnærmet umulig å få tak i?? Hvem tror du uttrykker sannheten best her; du med dine svært subjektive meninger, eller hele verdens mobilbrukere? Jeg har argumert nok ganger imot e700 og vet at både ingar og anette87 har lest d... (siden de har blitt sure over sannheten og begynt med mye rar bs), og jeg gidder absolutt ikke å gjøre d igjen.. Heh, så det er du som definerer sannheten for dem... jaja.. :roll: Sorry mac, men når du kaller E700 en av de verste telefonene som har kommet i det siste blir det vanskelig å ta deg på alvor... Blir som å si at Kurt Nilsen har dårlig sangstemme... Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 E700 mangler jo ingenting, hva i ****** skal du med blåtann ? ..og kameraet på telefonen er forresten dritbra Lenke til kommentar
Habla Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Triband er litt mindre viktig hvis man ikke reiser utenfor europa.... Trippelbånd er vel forholdsvis ubrukbart for de aller, aller fleste... hvor mange er det som reiser til USA og har bruk for å ha med seg mobilen sin? Ikke så mange. Hvor får du det fra? Du snakker mot bedre viten. HablaBS Lenke til kommentar
Habla Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 E700 mangler jo ingenting, hva i ****** skal du med blåtann ?..og kameraet på telefonen er forresten dritbra Hvis du sier at kamera er dritbra, sier det mye din lave standard. HablaBlitz Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis E700 er og blir en av de verste telefonene i det siste, så er det vel litt rart at den er så populær at den er tilnærmet umulig å få tak i?? Hvem tror du uttrykker sannheten best her; du med dine svært subjektive meninger, eller hele verdens mobilbrukere? dette sier mye om kunnskapene dine.... Du har gått glipp av en stoor ting Men den selger godt; til ungdommer Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har også vurdert Panasonic X70 og LG G7100, men prisen på disse er kanskje litt i drøyste laget. Men det er jo kule telefoner da. Hola! Ja, jeg vil anbefale deg å investere i en LG G7100. Har nettopp kjøpt meg en slik, og er meget fornøyd! Den er litt billigere enn Panasonicen da (300-400kr billigere), og så er den selvsagt mye lekrere! Se min erfaring av telefonen her. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hva legger du i noe treg respons? Lest flere tester som regelrett slakter den pga lite prosessorkapasitet. Sitter med en treg mobil selv for tiden (benefon q) og det er sykt irriterende Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 G7100 er ikke lekkrere enn X70..men prioritere du sminkespeil så er G7100 topp Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 E700 mangler jo ingenting, hva i ****** skal du med blåtann ?..og kameraet på telefonen er forresten dritbra JA! Hvis du har på største størrelsen så er de ike ille når du tar dem inn på dataen eller, litt større enn dem ruta jeg skriver tekst inn i nå.. ( den når man har valgt svar/reply) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 E700 mangler jo ingenting, hva i ****** skal du med blåtann ?..og kameraet på telefonen er forresten dritbra JA! Hva en skal med bluetooth....vell det hadde vært ubrukelig på en telefon som e700 Men ta nå envær symbian tlf: Meg å en bekjent sitter på hver sin ende av bussen å spiller virkelig 3D skyte spill og sloss spill via bluetooth....du kan vell kalle det trådløst nettverk.... Overføring av filmer, bilder, musikk......osv osv.. Derfor ser jeg ikke vitsen med bluetooth til e700....holder med ir i lange baner Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 E700 mangler jo ingenting, hva i ****** skal du med blåtann ?..og kameraet på telefonen er forresten dritbra JA! Hva en skal med bluetooth....vell det hadde vært ubrukelig på en telefon som e700 Men ta nå envær symbian tlf: Meg å en bekjent sitter på hver sin ende av bussen å spiller virkelig 3D skyte spill og sloss spill via bluetooth....du kan vell kalle det trådløst nettverk.... Overføring av filmer, bilder, musikk......osv osv.. Derfor ser jeg ikke vitsen med bluetooth til e700....holder med ir i lange baner ... verste er at ir'en til e700 også er litt dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå