CrackaBoi Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Jeg la inn XP halveis to ganger, men valget XP er fortsatt i boot-menyen. Hvordan får jeg fjernet det? Jeg har formatert partisjonen jeg hadde tenkt å legge inn XP på, og tømt temp-mappen. Hvor ligger infoen om installasjonen? Takker for tips. Noen andre gode tips om installering av XP btw? danke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 i boot.ini fila på c: går du og editer på os`ene som er i os selecten i begynnelsen. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 hva heter boot fila i milennium. Dem heter ikke boot ini. Er lei av xp valget når du booter det funker jo ikke. Så hva er vitsen med å ha det der. Fila heter ike boot.ini BobboZ Lenke til kommentar
Ithron Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 den kan være en skjult systemfil det er den ivertfall i xp Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 noen som vet hvileken systemfil BobbbOZ Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 25. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2001 Hos meg var det en skjult fil på c: som het boot.ini (i winme) Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 det blir kjipt for da kommer den opp med en default windows. Lenke til kommentar
aloo Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 hei... hvrfor har du bare installert halveis? hva er problemene? Lenke til kommentar
lamer Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Boot.ini finnes ikke lenger direkte på rota på disken. Du må starte XP og velge System | Start Up Shutdown. Der vil du finne en knapp som heter EDIT. Denne kan du editere i notepad og lagre. Voila! Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Kjør -> msconfig Velg flikken boot.ini og "kontroller alle oppstartsbaner". Du vil da få tilbud om å fjerne ugyldige oppstartsalternativer. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 spøkelse: slutt opp nå! Moderatorer: make him stop, please! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå