Gå til innhold

Hvordan "lappe" eller slipe Heatsink?

klikko

Anbefalte innlegg

har lest litt rundt og fått snusen i at det går ann å få heatsinken skikkelig smud hvis jeg lapper den....har bare funnet sider på engelsk da så har ikke helt skjønt alt...

hva mener de med 200/400/1000 gritt eller no... tror det er styrken på sandpapiret!? og er det sandpapir! ? hehe trenger litt hjelp her!

og hvor får jeg kjøpt utstyre som trengs?

fred ut ppl!

:wow:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker!

går det ann å slipe selve prossessoren min også?? har en amd athlon xp 1900++ 1.6 ghz....hvor mye/lenge bør jeg slipe med hvert papir og hvor mye papir bør jeg kjøpe tror dere?

hadde egentlig bare tenkt å slipe heatsinken min men :)

det her står det i slipe-guidn : Slipepapir

Du kan bruke mye forskjellig, så lenge det er våtslipepapir. Du bør også ha 3-4 forskjellige korninger, avhengig av hvor fint papir du får tak i (2000 bør være minimum). For at det ikke skal ta hele dagen bør du ha ca. 500-papir til å begynne med, og følge på med papir så tallet ikke blir mer enn tre ganger større for hver gang. Det går selvfølgelig an å gjøre hele jobben med 6000-papir, men det er kun for dere med mye papir og store fritidsproblemer.

det står at 2000 bør være minimum? betyr det at jeg bør kjøpe litt av 2000 og litt av 4000 og 6000 ???

takker for alle svar !

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...