Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har en server som kjører win. Kan jeg på noen måte sette opp den så jeg kan "lage egne web domener" ? for det må jo gå siden man kan få domener Jeg må kanskje bruke Linux og det er ikke noe problem det egentlig men vil helst få det til å funke på win. På forhåndt takk Og er det foresten noen som har noen tips til hva jeg kan bruker serveren til? Den står ikke på store linja. 704/128.. men den er "uforstyrret" da Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei, Jeg har satt opp en ftp server, du kan også velge web server. Det jeg gjorde var å gå DYNDNS så velger du ett av de 43 gratis domene du trenger. DinSide har skrevet her en kjapp omtale på hvordan du gjør dette. Jeg har Telenor ADSL 1024/256 med 30 giga, så jeg kjører full ftp server, men jeg kan ikke nok enda til å sette opp en webserver. Funker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei igjen. Takker for den linken Om du vil så kan jeg lære deg og sette op en webserver da med støtte for php og sql. PM meg så skal ejg fortelle deg(Det rima jo ) Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei igjen. Takker for den linken Om du vil så kan jeg lære deg og sette op en webserver da med støtte for php og sql. PM meg så skal ejg fortelle deg(Det rima jo ) Done, Thanx Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Vannvitig dårlig topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå