Gå til innhold

Eget frittstående forum for overklokking.no?

Anbefalte innlegg

Sitter her og leser blandt annet "Trenger vi en skole-seksjon?" tråden som ruller på hardware delen. Der blir blandt annet amotor nevnt og tankene mine går på hva tjente egentlig overklokking.no på at amotor ble med i nettverket? Det er jo soleklart at folkene bak amotor.no fikk en skikkelig flying-start som er verd et betydelig økonomisk beløp ved å få en del av den brukermassen overklokking.no har vært med på å bygge opp, men jeg kan ikke se at amotor bidrar til å forbedre overklokking.no?

Etter litt fundering vurderte jeg å skrive et innlegg med argumenter for å skille overklokking.no helt og holdent fra HWN nettverket, da jeg har problemer med å se at samarbeidet gagner overklokking.no, men jeg fant ut at jeg vil framme et litt mindre radikalt forslag. Mitt forslag går derfor ut på at overklokking.no oppretter ett nytt forum som ikke benytter fellesdatabasen. Målet er å sette kvalitet forann kvantitet.

Så kjør debatt, er overklokking.no tjent med å ha felles forum med bil, fotografi og spillsider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke direkte, men hvis du ser litt større på det, så kan "fellesbasen" føre til at flere "uinnvidde" får øynene opp for hva overklokking er, og kanskje de blir bitt av "basillen". I første omgang kan dette føre til mer trafikk på overklokking.no sin server, som igjen kan generere noen flere "banner kroner".

På litt sikt kan økt interesse for overklokking føre til bedre omsettning for "spesial" butikkene, som igjen kan føre til at de tar sjansen på å lagerføre flere nye spennende produkter. Det vil jo være en "gode" for alle "overklokkere".

Dessuten så er jeg ivrig bruker av "siste24" linken og på grunn av at det er så mange på samme forum, så er det alltid noe nytt å lese, som avveksling fra en heller dårlig oppdatert overklokking.no side.

Samle heller kreftene på å publisere nytt stoff på siten. der har det vært labert det siste året.

Siste prosessortest: Intel P4 1,6A @ ??? 09.09.02

Siste HK test: Abit BH7 14.04.03

etc......

Det er sikkert mange som kan bidra med litt stoff hvis de får litt oppmuntring :-)

Lenke til kommentar

Du må vel heller se på det som: Taper (sett inn en hvilken som helst del av HW.no nettverket) på at (sett inn en hvilken som helst del av HW.no nettverket) er med?

Det kan jo ikke gagne noen å skille ut sider til separate forum. - Hele vitsen med et slikt nettverk som dette er jo å ha "alt" på et sted. (selv om mye som er kommet nå er "off-topic" i forhold til hva det startet med) Det vil jo være teit å måtte sjekke forumet på hw.no og ok.no separat, bare fordi ok.no ikke tjener på å være på samme forum som amotor.no.

Det jeg heller synes er at det skal bli lagt til funksjonalitet for å kunne velge hvilke undersider man vil se innlegg fra i siste 24 timer. Personlig har jeg liten interesse av å se alle disse "hvilken bil skal jeg kjøpe" innleggene, f.eks.

Dette tror jeg har blitt foreslått før, men det gikk vel ikke så bra, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Syns ikke det var et bra forslag :thumbdown:

hw.no slår det jo opp når overklokking.no kommer med nye tester/artikkler, og det må jo sies og være "reklame" eller at som du sier: overklokking.no får noe igjen..

Det er også mye bedre for moderatorene at de kan hjelpe hverandre med modereringen (eller tar jeg feil?)

Dessuten så har jo hw.no og overklokking.no i aller høyeste grad innhold som går godt i sammen innen for samme sjanger.

Endret av suzze
Lenke til kommentar
Jeg kan si med 100% sikkerhet at Overklokking.no IKKE kommer til å starte vårt eget forum eller skille oss ut fra HW-nettverket. I alle fall ikke så lenge jeg er daglig leder her. :)

Litt enig der fordi hvis ok går ut nå så vil jo mange brukere fortsatt henge igjen igjen på dette. Men det blir jo mye mer et forum sånn som dette her burde ha vært, uten all denne offtopicen..

Nei, for sent å bytte nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...