aog Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Glemte å ta med linker under banner. skal fikse det, pluss endre det slik at det blir ca like borders over alt... Hva tror dere? Begynne på nytt eller jobbe mere? My Webpage Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hm.. Sorry, men jeg må si jeg synes det var litt billig. Ser ut som du har fulgt en tutorial for å lage metall og så saget noen høl. Og headeren er heller ikke direkte eye candy. På en annen side har jeg jo sett mye verre sider. Hva med å lage litt farge på metallet, for eksempel? En lys blåtone? Dupliker layeret med metallet, hold inn ctrl og høyreklikk på duplikatet og fyll det med farge. Legg det så som "overlay". Du kan sikkert også teste ut med noen andre former. Og om du prøver å lage en litt tøffere header, kan det bli riktig så bra. Lenke til kommentar
aog Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 oki.. skal se hva jeg klarer Lenke til kommentar
aog Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 blir det bedre med en slik farge? My Webpage2 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ja, den var bedre, men det er fortsatt dårlig kvalitet på headeren... Lenke til kommentar
aog Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 er det noen form for filters jeg kan bruke for å fikse headeren? eller må jeg lage helt ny? det er egentlig screanshot fra spillet webside skal brukes i forbindelse med.. har dere noen tips/triks? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 er det noen form for filters jeg kan bruke for å fikse headeren?eller må jeg lage helt ny? det er egentlig screanshot fra spillet webside skal brukes i forbindelse med.. har dere noen tips/triks? Du kan ta en titt i babethreaden, dere er det jo brukt så enormt masse gaussian blur at det er helt forferdelig Men gaussian blur funker fint, bare ikke overdriv Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 ehm... sorry, begynn på nytt... Litt for tutorial-aktig... Lenke til kommentar
aog Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 ok.. får prøve da Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 ehm... sorry, begynn på nytt... Som /me skulle sagt det selv. Eller det kan jeg jo; Please start over and try again! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå