Lurifaksen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Jeg får alt fra MSN rett inn på mediapaden (når folk signer inn/sender melding). Men jeg skal visst egentlig få melding om nye e-poster på den også. Det får ikke jeg. Er det noen andre som får det? Jeg har Outlook 2003, og har selvsagt valgt at jeg skal ha melding på mediapaden når jeg får nye e-poster. Er det noen andre enn meg som synes logitech suger på programvare? Får ikke noe sanginfo opp i displayet når jeg bruker winamp 2 heller. Vet at det egentlig er kun winamp 5 som skal støttes, men det er da en selvfølge at den må støttes! Med andre ord, så gjør ikke mediapaden noe nytte for seg egentlig, pga logitech ikke lager skikkelig programvare. Kunne f.eks også vært mulig å fått opp litt PC-info, som CPU-bruk, diskplass/RAM ledig og slikt. Endret 19. januar 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ja, det mangler *MYE* funksjonalitet på den mediapadden. Altså, det tengs ikke, men hadde gjort seg SVÆRT bra. Det finnes vel ingen custom sodftware som lar oss velge selv hva vi vil ha? Det med info virker ikke for iTunes heller. Mera meg derimot at det fungerte når jeg spilte en film i WinAMP5, men så er ikke det noe jeg gjør ofte. Syntes jeg leste at en skulle kunne få SMS på den også jeg, hvis en hadde en mobil oppkoblet? Har ikke funket her iallefall :/ Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Jeg sendte en e-post til logitech nå og klagde på mediapaden. Jeg la vekt på at mediapaden blir dårlig utnyttet! Kanskje noen andre skulle gjort det samme? (for å vise at det er stor etterspørsel). Det hadde vært genialt å kunne velge selv hva som skulle kommet opp på skjermen. Endret 19. januar 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Folo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Jeg bruker outlook express, får opp varsling derifra når jeg får mail. Får også opp varsel når jeg får mail på Hotmail (altså fra msn). Får ikke opp når folk logger seg på/av eller skriver mld (kan jo kanskje bli litt iriterendes i lengden? ) Står vilken film/sang som vises når jeg bruker windows media player. Men ikke med winamp5. Kan forøvrig bytte sanger og stop og play med winamp. Det er alt jeg får opp, ikke det viktigste for min del, men hadde vært kjekt om det viste vilken sang winamp5 spilte. Må en ikke ha Bluetooth på mob får å kunne skrive sms? De andre konfigurere bare knappene funker nå hvertfall, google er jo genialt å ha på serch knappen, mens hw.no er på home sef Endret 19. januar 2004 av Folo Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det er jo forsåvidt ikke noe nytt at Logitech er skikkelig dårlig på programvare/driver fronten, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå