ED209 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) har hovedkort uten brukermanual og det jeg lurte på er om det fins noen som kan hjelpe meg med å få skjemkortet mitt til å fungere. tror problemet ligger i bios, men er ikke helt sikker. driveren til skjermkortet mitt er 45.23 og skjermkortet er et msi gf4 ti4200 128mb men er ikke sikker på om det er 4 eller 8x agp. problemet mitt er at under innstillingene til skjermkortet står det at agp er deaktivert, noen som vet om det er i bios eller i windows jeg kan aktivere dette... ps. beklager mangel på store bokstaver og spørsmålstegn da tastaturet mitt har tatt kveld men i morgen får jeg nytt +++ logitech sin mx500 mus Endret 18. januar 2004 av Rattata[No] Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvis agp hadde vært deaktivert, så tror jeg ikke du hadde hatt bilde på skjermen. Hvis du går på Asus sine hjemmesider så kan du laste ned manualen i pdf format. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 her kan dere se hva jeg sliter med. http://www.home.no/rattata-no/agp.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå