bjarneu Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei! Har ett problem, får ikke lagt til News leseren i Outlook. Fulge instruksjonene i Office hjelperen, og fikk lagt til News. Alt virket ok kunne det virke som. Men neste dag jeg åpnet Outlook og skulle starte news leseren skjedde det ikke noe når jeg valgte news. News valget var til stede ved siden av "Go" på menyen, men virket ikke. Trodde i grunnen at "News" skulle legge seg i "Go" menyen, men den plasserte seg ved siden av. Høyreklikket på "News" ved siden av "Go" menyen og valgte å slette "news". Nå finner jeg ikke "News" under Customizing av Toolbars hvor jeg la til "News" i første omgang. Har noen av dere noen erfaringer med Newsleseren i Outlook 2003??? Håper på litt hjelp her... Bjarne Lenke til kommentar
bjarneu Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Fant svar på http://faq.outlookmvps.org/archives/000710.html Missing Go, News command in Outlook 2003 FAQ: I don't have the Go, News command in Outlook 2003. Answer: Outlook 2003 doesn't include News on the Go menu. You'll need to customize the toolbar using the Tools, Customize command to add New to the toolbar. If you had a Go, News menu in Outlook 2003 and lost it, go back to the Programs tab in Control Panel | Internet Options and change the default newsreader to Outlook Express. If OE prompts you to make it your default newsreader the next time you launch it, click the "Don't ask me again" box and then click the No button. Notes: You may need to reset the menu or toolbar using Tools, Customize. Don't change the setting in Control Panel, Internet Options, Programs tab. For more information on Outlook's Newsreader, see http://faq.outlookmvps.org/archives/000738.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå