Gå til innhold

AMD 2500+ eller 2800+?

Earendil

Anbefalte innlegg

Jeg annbefaler å "styre unna Abit NF7" det finnes bedre kort der ute,vil tro 8RDA+ rev.2 er en av de beste men holder en knapp på DFI.

Når det gjelder NF7 så er det bare å ta en titt på de forskjellige forum rundt omkring å se hva som blir skrevet der,ikke mye godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker Epox rda3+. Ingen ting å utsette på det.... Kjører riktignok med luftkjøling så jeg har ikke vært noe særlig over 2400 mhz men det går ihverfall smertefritt. Nydelig bios og leste det anbefalt foran abit kortene på overcklockers.com.

Hadde jeg hat penger ville jeg satset på DFI.

Lenke til kommentar
jeg kjører min xp 2800@ 2662 mhz stabilt...  :devil:

Hva kjøler du med og hvor høy volt bruker du?? Har ikke hjerte til å gi min mere enn 1,9V selv om jeg bruker Vann kjøling nå å ligger på max load 35C målt med Aerogate II .

samma det merker ikke noe forskjell i klokking selv om jeg gir den 2,06 eller 2,3 i volt så jeg lar den stå på 2,3 jeg :thumbup:

tror jeg skal klare 2700 mhz nå.. er en stund siden jeg klokket..

har AC water cooooling .. acc 240 radiator osv..

Endret av felge
Lenke til kommentar
Jepp kjøpte et nytt Nf7-S bare for å teste det litt,har 2 stk. 8RDA+ det ene rev. 1 og det andre rev.1,2.

Må si at jeg er skuffet over Abit kortet, klarer 225 stabilt uansett spenning på rammen men så snart jeg prøver 227 så failer Prime men ikke memtest.Prøver nå forskjellige bioser men ikke noe som hjelper.

8Rda+ kortet rev.1 som jeg har er en del bedre og er stabilt på Vcore noe ikke Nf7-S er i det hele tatt.

Mulig jeg bestiller et DFi eller et nytt 8Rda+ rev.2 for å se om jeg når høyere på fsb. ;)

De nyeste NF7-kortene (kjennetegnes ved å ha sølvfargede kondensatorer) har gjerne stoppet på 225 MHz FSB.

Er det høy FSB du vil ha bør du kjøpe DFI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...