Gå til innhold

Hvordan får man vekk pålogging i oppstarten

Anbefalte innlegg

Hei!

Windows ME

Hvordan kan jeg skru av det vinduet som kommer opp før Windows begynner å laste. Der man har et bruker navn og et passord. Nettverkspassord heter det vel.

Her kan jeg enten trykke OK eller AVBRYT eller skrive inn passord. (Tror ikke jeg la inn noe passord?)

Uansett hva jeg gjør blir jeg logget inn som [navn], og når jeg logger av kommer vinduet opp igjen og jeg blir logget inn som [navnet] igjen.

Hvordan får jeg dette vekk?

Unnskyld, det er sikkert spurt om før men fant ikke noen tråder på.

T-Evil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er likt i windows ME, men på win 98 ..så er det bare til å gå til kontrollpanel, velge passord, endre windowspassord ..og da ikke skrive noenting inn der(la det stå tomt).

Da skal ikke denne boksen komme frem neste gang .

Lenke til kommentar

I Win98, så høgreklikker man på "andre maskiner" og velger "Microsoft familiepålogging" i stedet for "klient for microsoft nettverk", og når man går på lan, så skifter man om til "klient for microsoft nettverk" Vett ikkje kordan det er i WinME, men slik er det i Win98

Lenke til kommentar

Åja ..er det det problemet ..det hadde jeg også, og da fikk jeg heller ikke lagret passord når det skulle ringes opp.

Det hjalp ikke å fjerne pwl filer, og det hjalp heller ikke å installere klient. Men jeg slettet "autologon" i registeret, da var det i orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...