FiskePinna Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 1200 kr på roser er alt for mye. Kvinner tenker mer kvalitativt enn kvantitativt i forhold til men. En rose og en sportsbil gir like mange poeng i favør mannen. Flere små gaver scorer mer enn 1 stor. Mitt tips er en rose, og noe konfekt, evn smågodt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 1200 kr på roser er alt for mye. Kvinner tenker mer kvalitativt enn kvantitativt i forhold til men. En rose og en sportsbil gir like mange poeng i favør mannen. Flere små gaver scorer mer enn 1 stor. Mitt tips er en rose, og noe konfekt, evn smågodt! FEILFEILFEIL De 18 rosene kommer til å slå GODT an.. Mye bedre enn 1 rose og litt smågodt. Jeg er jente - i should know Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 1200 kr på roser er alt for mye. Kvinner tenker mer kvalitativt enn kvantitativt i forhold til men. En rose og en sportsbil gir like mange poeng i favør mannen. Flere små gaver scorer mer enn 1 stor. Mitt tips er en rose, og noe konfekt, evn smågodt! FEILFEILFEIL De 18 rosene kommer til å slå GODT an.. Mye bedre enn 1 rose og litt smågodt. Jeg er jente - i should know Ifølge den boken jeg har lest (Menn fra Mars, Kvinner fra Venus) eller noe i den duren, står det at kvinner har et annet "poengsystem enn menn". Da jeg ikke er kvinne har jeg ingen mulighet til å avgjøre om dette stemmer, men egne erfaringer tilsier dette. Kvinner liker å få oppmerksomhet hver dag, mens menn er mer opptatt av verdien på oppmerksomheten. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 1200 kr på roser er alt for mye. Kvinner tenker mer kvalitativt enn kvantitativt i forhold til men. En rose og en sportsbil gir like mange poeng i favør mannen. Flere små gaver scorer mer enn 1 stor. Mitt tips er en rose, og noe konfekt, evn smågodt! FEILFEILFEIL De 18 rosene kommer til å slå GODT an.. Mye bedre enn 1 rose og litt smågodt. Jeg er jente - i should know Ifølge den boken jeg har lest (Menn fra Mars, Kvinner fra Venus) eller noe i den duren, står det at kvinner har et annet "poengsystem enn menn". Da jeg ikke er kvinne har jeg ingen mulighet til å avgjøre om dette stemmer, men egne erfaringer tilsier dette. Kvinner liker å få oppmerksomhet hver dag, mens menn er mer opptatt av verdien på oppmerksomheten. Vi vil helst ha begge deler. Litt ekstra oppmerksomhet nå og da setter man pris på. Men selvfølgelig vil vi ha oppmerksomhet i hverdagen også Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 1200 spenn? Det hadde jeg seriøst ikke giddi å bruke på blomster i én smell, ikke om det var dama mi. Nå ekke jeg stinn, og har ikke dame heller, vel og merke. bfisk Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) En ting er å bruke 1200 spenn på en gave som varer, den er jeg med på. MEN ingen av mine venner kommer noen gang til å få en gave til 1200 spenn. Og en annen ting, bruker du 1200 spenn på noen som VISNER OG DØR ETTER 1 UKE. Du er GAL Du skulle kjøpt to flakser sprit og en leid en limmo. Det hadde vært bedre... Edit: Vart en trykk leif ja Endret 19. januar 2004 av TheGizmo Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Jaja, gjort er gjort Bestilte fra internett, ble litt dyrt da ja Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 1200 var bra masse ca$h ass.... hadde heller leid plass i et drivhus eller no, og dyrket de selv. da betyr de kanskje mer også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå