Tim Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 man kan aldri blir FOR GODE VENNER;) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har du råd, kjøp 18 langstilkede mørkerøde roser. Drit i hvordan det kan tolkes - hun blir garantert glad Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har du råd, kjøp 18 langstilkede mørkerøde roser. Drit i hvordan det kan tolkes - hun blir garantert glad Det er steindyrt Koster 40-50kr stk. Jeg kjøpte 7 langstilka sist gang.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hihi. Jeg vet Men tenk hvor glad hun blir da! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hihi. Jeg vet Men tenk hvor glad hun blir da! Mmm. Hørt på bar: "Kan jeg spandere en øl på deg?" "Nei takk, jeg vil heller ha pengene." Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hørte det var en japaner som hadde kjøpt 100 000 roser, som hadde blitt bestilt til hotellet der han og damen bodde. Hadde kommet flere lastebiler med roser til hotellet, og etter at de hadde fyllt opp hele suiten de bodde på, fortsatte de å plassere roser i resten av hotellet. Han hadde visstnok fått ganske bra kvantumsrabatt (hørte rykter om at han kun hadde betalt 100k for alle sammen).... det hadde vært noe det Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hørte det var en japaner som hadde kjøpt 100 000 roser, som hadde blitt bestilt til hotellet der han og damen bodde. Hadde kommet flere lastebiler med roser til hotellet, og etter at de hadde fyllt opp hele suiten de bodde på, fortsatte de å plassere roser i resten av hotellet. Han hadde visstnok fått ganske bra kvantumsrabatt (hørte rykter om at han kun hadde betalt 100k for alle sammen).... det hadde vært noe det da er man A: desperat eller B: har alt for mye pebger Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hørte det var en japaner som hadde kjøpt 100 000 roser, som hadde blitt bestilt til hotellet der han og damen bodde. Hadde kommet flere lastebiler med roser til hotellet, og etter at de hadde fyllt opp hele suiten de bodde på, fortsatte de å plassere roser i resten av hotellet. Han hadde visstnok fått ganske bra kvantumsrabatt (hørte rykter om at han kun hadde betalt 100k for alle sammen).... det hadde vært noe det da er man A: desperat eller B: har alt for mye pebger Kan ikke se hvordan du greier å trekke konklusjonen til at han er desperat. En fyr med såpass mye penger trenger ikke være desperat. Det er nok av damer som kun går etter penger - så han trekker sikkert fint damer. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 så du mener at 100k er mye penger? veit jo ikke noe om han tok lån eller hva han da gjorde.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 så du mener at 100k er mye penger? veit jo ikke noe om han tok lån eller hva han da gjorde.. 100k er mye hvis du sløser dem bort på den måten. Tok han opp lån så er jo det SYKT. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 100k er ikke mye hvis man er relativt oppegående Men hvor får man så mange roser fra a? Kan da ikke være så mange som har dette liggende i hagen Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 100k er ikke mye hvis man er relativt oppegående Men hvor får man så mange roser fra a? Kan da ikke være så mange som har dette liggende i hagen tviler på at noen på forumet her har råd til roser for 100k. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 100k er ikke mye hvis man er relativt oppegående Da vil jeg kalle meg selv mindre oppegående, for jeg syns 100k er j**** mye. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ta opp lån..? hehe.. Men seriously, tanken teller veldig. Dessuten, du ville beholde henne som venn, og bare det? Kjøp ÈN hvit rose, og skriv et brabra kort, pluss kanske noe little extra type kosedyr/film/whatever.. Det er real friendship you know Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 100k er ikke mye hvis man er relativt oppegående Men hvor får man så mange roser fra a? Kan da ikke være så mange som har dette liggende i hagen *kremt* hvor tror du rosene kommer fra? blomster-finn sin hage? De dyrkes jo i drivhus - og ikke EN og EN Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Har bestilt nå... ble 18 langstilkede roser, hvorav halvparten var hvite... Kom på 1200kr.... Synes vel egentlig ikke man skal snu på krona når man skal kjøpe noe til de man bryr seg om... spiller ingen rolle om gaven er dyr eller billig, såfremt den som får gaven setter pris på den.... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Har bestilt nå... ble 18 langstilkede roser, hvorav halvparten var hvite...Kom på 1200kr.... Synes vel egentlig ikke man skal snu på krona når man skal kjøpe noe til de man bryr seg om... spiller ingen rolle om gaven er dyr eller billig, såfremt den som får gaven setter pris på den.... 18 langstilkede roser til 1200 kroner skriker om no mer enn vennskap. 1 rose betyr vel "jeg bryr meg" eller noe i den duren, tre roser "jeg elsker deg" , 12 roser er "din for alltid", og så bare øker betydningen med antallet Edit: Bommet litt med antallet, men her er litt mer info: http://www.geocities.com/gretesk_2000/roser.htm Endret 19. januar 2004 av DesertGlow Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har bestilt nå... ble 18 langstilkede roser, hvorav halvparten var hvite...Kom på 1200kr.... Synes vel egentlig ikke man skal snu på krona når man skal kjøpe noe til de man bryr seg om... spiller ingen rolle om gaven er dyr eller billig, såfremt den som får gaven setter pris på den.... 1200 spenn? Rivruskende gal da? Også bare på roser da gitt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 det var da noen jææævlig dyre roser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå