ASCIWhite Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 AMD 64 3200+ med kompressorkjøling må jo være mulig og dra opp i ganske bra skalering med bruk av Mach II, men en P4 er jo nesten "garantert" og komme opp i 4Ghz om du bruker en prossessor av bra kvalitet.... Skal kjøpe nytt system. Mach II er garantert at jeg skal ha. Men hvet ikke om jeg skal gå for AMD 64 3200+ Eller en P4 3.2C.... Noen gode forslag til meg ?? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ville venta til 15februar hvis du har tid, da har P4 E kommet ut og priskutt.. MÅ du kjøpe nå tror jeg jeg ville kjøpt 2.8, en med M0 stepping, disse er "garantert" 4-4.2 med prommy.. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Kommer jo ann på hva annet du skal bruke maskina til. Vil vel si AMD 64 er mere fremtidsrettet men det er jo på lang sikt. Fortsatt et veldig ferskt system, mens pentium har vært ute en tid. Mye bra på begge sider. edit: skriveleif.. Endret 18. januar 2004 av Sjef. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Vet ikke helt jeg...det som mange har problemer når det gjelder A64 CPU'er, er at der er mange som ender opp med død CPU etter noen få dager. Les her: http://www.xtremesystems.org/forums/showth...&threadid=26650 Er litt problemer i den gården...de er ikke så glad i høy volt heller...vent til Prescott kommer, se da Endret 18. januar 2004 av Gef Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Gef : Innigranskauen, holy mother så mange AMD 64 som har daua, tror jeg stapper en Prescott i Prommien jeg............ Har ikke råd til og kjøpe en haug med A64`r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå