Gå til innhold

Anbefalte innlegg

:no:

Ach! Vet det.

Har visst det lenge, men gitt litt ******. Denne posten hadde blitt så gammel, så jeg regnet med at ingen skulle finne den for å teste siden. Siden ser forøvrig like jævlig ut i netrape. :blush:

SirIce;;;; Måtte du brenne i H*****!!! Neida. Nå får jeg ihvertfall ræva i gir for å fikse det... :D

Edit: Leif

Edit2: BTW... Jeg trenger ikke unnskylde meg. Som tittelen beskriver, var dette en beta. Beta-testinger kan vel anses som suksess dersom man finner grove feil. :yes:

Endret av sven-o
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heldigvis har jeg lært meg html/css vha NON-wysiwyg, så koden min er som regel _RYDDIG_... Derfor gikk bug-fixingen jævlig greit.  :thumbup:

Jeg syns koden såg litt WYSIWYG ut jeg da men :roll:

Menmen.. Nå såg siden fin ut :thumbup:

EDIT:

Denne posten hadde blitt så gammel, så jeg regnet med at ingen skulle finne den for å teste siden. Siden ser forøvrig like jævlig ut i netrape.  :blush:

Tråden ble opprettet

18/01/2004 : 23:36

Jeg vil ikke si at den er SÅÅ gammel da :p

Endret av SirIce
Lenke til kommentar
Jeg syns koden såg litt WYSIWYG ut jeg da men  :roll:

Siden ble opprettet i dreamweaver, men kun det som er fra <html> til </head> henger igjen fra den.

Hva mener du med wysiwyg da? Husk at mesteparten er php-generert fra db, og da dropper jeg ofte tab'er og linjeskift.

Templaten er det eneste som inneholder statisk html, og den er _vakker_! :yes:

Tråden ble opprettet

18/01/2004 : 23:36

Jeg vil ikke si at den er SÅÅ gammel da  :p 

:tease: Jo.

Lenke til kommentar
men en ting som virket litt rart var at ikke menyen, shoutboxenmenyen og hovedfelten gikk like langt nedover

Blir sånn når det er så lite innhold. Kommer flere undermenyer og annet snacks for å fylle sidene.

Om jeg skulle hatt alle tre feltene like høye, ville det nok blitt rart på sider med mye innhold i midten. Se f.eks på denne, så skjønner du nok hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...