KompleX Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Sitter her uten noe å spille... Tenkte litt på Halo. Lurer på hva deres mening er om dette spillet. Er det noe å samle på, eller bare søppel? Gjerne også Webshops hvor jeg får det billig... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Spørs hvordan skjermkort du har Dårlig: glem halo Veldig bra: løp og kjøp Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Spørs hvordan skjermkort du har Dårlig: glem halo Veldig bra: løp og kjøp Man trenger faktisk ikke noe bedre enn TI4200 og oppover. Hakkingen i Halo skyldes for det meste av samme problem som er med Deus Ex 2. Dårlig kodet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Halo er ganske ensforming i lengden. De innendørs områdene er VELDIG like i design og utforming. Men bortsett fra det er Halo en grei måte å slå ihjel tiden på. Til tider morsomt i MP også. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Synes Halo er et kjempe tøft spill jeg og er ikke det dommeste spillet en kan bruke penger på! Det med at en trenger bra skjermkort derimot er jeg uenig i! Rundet det med GF3 128 MB ti200 og det gikk greit det, ble ikke allverdens forskjell etter at jeg oppgraderte til 9600XT! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Kjøp det på xbox heller Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Som nevnt tidligere... Veldig likt overalt "inne"... Blir litt kjedelig og repiterende i lengden. Gadd aldri fullføre, og det sier jo litt. Kan være gøy i MP Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Spiller halo ganske mye. Etter du har gått igjennom sp 1 gang er det ikke noe og spille i sp. Men MP derimot er Velig underholdene jeg går alldri lei av det. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 har ikke hele spillet, men jeg synes at SP er kjedelig, mens MP er drittkult Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Kjøp heller til xbox, mye morsommere med coop. Ellers kan jeg anbefale raven shield (9,99 hos play.com) Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Kjøp det på xbox heller Helt enig! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har pc versjonen, siden det er utrolig kult med 16 stk i mp, med fly og alt, men single player i co-op på xbox er en mye bedre opplevelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå