JauDa Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Aaaaaaaargh, jeg irriterer meg noe grønnjævlig over disse som stjæler kjøretøyer i renegade. En ting at det kan hende det er newbies som ikke vet bedre og tror at alle kjøretøy er bare å ta. Men de som systematisk venter på øyeblikk for å nappe en mammoth fra sin lagkompis har jeg ingen sympati med. Noen med synspunkter på dette ? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Sier meg helt enig! Det har hendt at jeg har brukt radio, skrevet, ja til og med skrevet "vær så snill og gi den tilbake". Svarene varierer. Noen sier unnskyld, noen bare kjører videre, andre Bare går ut igjen. Men de som virkelig går meg på nervene er de som ber meg dra til helvete når jeg spør dem!!! Da begynner det å KOKE inni meg! Hater slike mennesker! De som ikke klarer å skaffe penger til sitt eget kjøretøy, er rett og slett ikke god nok til å fortjene ett!!! Lenke til kommentar
Kane Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 En gang jeg kjøpte en mammoth brukte jeg litt for lang tid til å komme meg bort til den, og seff hadde en n00b satt seg inni. Skrev flere ganger at han kunne pelle seg ut av mammothen, men han mente det var han som "hadde den først" eller noe. Det hele endte med at jeg ble sittende i kanonen å skyte, mens han kjørte rundt i gdi basen i ca 10 minutter. 2 i en tanks kan også være *****tøft, hvis begge har litt skillz. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 18:18, Kane skrev:En gang jeg kjøpte en mammoth brukte jeg litt for lang tid til å komme meg bort til den, og seff hadde en n00b satt seg inni. Skrev flere ganger at han kunne pelle seg ut av mammothen, men han mente det var han som "hadde den først" eller noe. Det hele endte med at jeg ble sittende i kanonen å skyte, mens han kjørte rundt i gdi basen i ca 10 minutter.2 i en tanks kan også være *****tøft, hvis begge har litt skillz. Jepp..det er kult hvis man samarbeider, dvs. at man kan sitter i samme rom og sier hvor man skal kjøre osv. Det er phett det! Har bynt å spille B-17 Flying Fortress på lan, og det er bare til å anbefale hvis man har lan og sitter i samme rom eller har gamevoice. "Axis bandits 8 o'clock " Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Det som plager meg ennå mer enn at de stjeler den, er når de tror de kan ødelegge hele basen alene med en tank (som de har stjålet). De kjører rett og slett rett i motstanderens forsvar og dauer etter et par sekunder.... Står jeg der og ser på.... (det er jo ikke engang hans tank).... Vet ikke om jeg skal gråte eller le! Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Skulle vært skytepremie på de folka som stjeler kjøretøyer. Da tenker jeg ikke på noobs som ikke vet noe annet slik jauda sier, men de f...ings lamerne på ditt eget lag som ikke har annet å gjøre. Det som også irriterer meg er at du ikke kan gå ut og reparere kjøretøyet uten at en eller annen idiot på ditt lag klarer å kapre det. Du må liksom kjøre bort i et hjørne eller en plass uten livstegn. Kanskje da kan du reparer. Tok du tanksen min din @")(#@€{&!#)(¤!!!!! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Kanskje det er slik for å begrense mengden av folk som reparerer sine egne tanks for slik å få andre på laget til å gjøre det -> mer teamplay Ihvertfall, jeg hater det og synes tanksene bør kunne "låses" til den personen som kjøpte den, så lenge den personen ikke går ut av kjøretøyet og dør, eller beveger seg alt for langt bort fra kjøretøyet.. Lenke til kommentar
JauDa Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Tror ikke "lock" er noen løsning som vil funke noe særlig. Eks. Hva om en på ditt team går ut av tanksen for å gå inn i en bygning for å oppgradere karakteren sin og låser tanksen. I mellomtiden kommer motstanderne inn med tanks inn i basen og hamrer løst på den forlatte tanksen har hendt mange ganger at jeg har flytta en tom tanks så den ikke blir ødelagt - og faktisk fått svar "takk for hjelpen". Synes dette er en viktig del av team-konseptet. Hva om en fyr locker tanksen sin ved ingangen av en bygning etc. det vil bare bli kaos. Har lest litt om dette på andre forum og det er mange som har forslag om timelocks etc, men det hele konkluderes med at det vil bare bli tull. Da er det bedre å joine en klan eller noe for å spille mot likesinnede. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 det er skrekkelig stor forskjell på det du skrev nå, og det som skjer som oftest.. du går ut for å reparere, en "teammate" setter seg inn og fiser djervt avgårde mot fi og blir maltraktert grundig. imens holder du selv på å eksplodere av sinne. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Finnes det en kick-mulighet (som i RTCW). Slik at man forhindrer slikt tyveri? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Selvsagt har en slik lock mulighet sine ulemper, trikset er å tilpasse det slik at alle er fornøyde. Så vidt jeg vet er de fleste kjøretøyer låst rett etter at de er kjøpt... det er så arti å se n00bs som står ved flystripa runde etter runde og prøver å gå inn i hvert eneste kjøretøy som kommer uten hell ----------- Folk blir ikke lenge borte på dass i renegade, man tar som oftest raske svippturer innom bygninger for å gjøre raske refills osv... så får vi håpe det ikke er noen myg0ts der til å parkere foran utgangen da :wink: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Endelig en som tok affære! Jeg spilte Renegade i dag, og der var det en som tok en tanks. Da den rette eieren spurte om å få den tilbake, var svaret: "Sorry, this has happened too many times with me.." Jeg syntes litt synd på den rette eieren, men så kom det en beskjed fra "server-host": "Give back the vehivle, or I'll kick your ass from this server!" Jeg tenkte "yes". Og vips var tyven kicket! Håper på å få se mer av dette i fremtiden! Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Mmmm..hvis fienden angriper og den rette eieren av tanksen er inne og skaffer seg mer ammo så synes jeg det er greit at tanksen blir tatt over, men det må da gå ann å levere tilbake tanksen. Helt utrolig frustrerende når andre tar tanksen din like før laget ditt skal gå til angrep. jeg tror ikke "lock" funksjonen er god, jeg håper heller på at de som spiller på laget mitt kan være litt "intrisert" i samarbeid og holder seg langt unna tankser som ikke tilhører dem.. Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Noen som kan gi meg en link til en anmeldelse eller lignende til spillet renegade... Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Er bare et spill da.. husk det er bare et spill =P sånne ting vil alltid skje i Public gaming også! er ikke no vits å poste om slikt. Er akurat som å poste om alle kan slutte å Team Flashe i cs =) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå