Petterahl Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Lurer på om tempraturene mine viser feil. når jeg starter pcen er tempen hk 8* cpu 12* og rom 16.9! har waterchill og lurer på om det er feil temp? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Lurer på om tempraturene mine viser feil. når jeg starter pcen er tempen hk 8* cpu 12* og rom 16.9! har waterchill og lurer på om det er feil temp? Skal ikke utale meg om at du må endre på noe, synes bare det virket ekstremt lite. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Virka lite, spørs om du bor i ett rom der det er veldig kaldt da Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er fint det.. er max load du bør se på.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Blade: Viser feil, du har vel ikke vannet i kjøleskapet? Så oppdater programmet som du bruker, og bios oppgradering kan og hjelpe. Er fint det.. er max load du bør se på.. Du kødder, ikke sant. Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Blade: Viser feil, du har vel ikke vannet i kjøleskapet? Så oppdater programmet som du bruker, og bios oppgradering kan og hjelpe. Er fint det.. er max load du bør se på.. Du kødder, ikke sant. vise ord fra mr.kjetil, som alltid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå