Goody Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Kan godt hende det er noe jeg ikke har fått med meg! Ser Amobil har en test av C62, men hvorfor er det ingen webshoper som selger den? Er den ikke sluppet ut på markedet enda? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Den er sluppet.. Elkjøp har hatt 1,- tilbud på den med Talk abo men Elkjøp kobervikdalen ble utsolgt med en gang så jeg vet om minst 2 som venter på at de skal få den inn slik de lovet for snart 2 uker siden... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 De har den på flere Elkjøp butikker rundt i Norge da! 1899 uten abb. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Kan godt hende det er noe jeg ikke har fått med meg! Ser Amobil har en test av C62, men hvorfor er det ingen webshoper som selger den? Er den ikke sluppet ut på markedet enda? Så den på telebutikken (NetCom) til under 900,- Lenke til kommentar
Goody Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Oki...men jeg synes det er litt rart at ingen nettbutikker som ligger i prisguiden har den. Kommer vel kanskje da. Virket jo mye mer oppegående enn de andre billigtelefonene fra Siemens. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå