Zagato Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Nå har det vært tusen tråder med mest, lengst, første, sløvest, dummest osv Kor høg litereffekt og dreiemoment har dykk i bilene, og kva er gjordt viss motoren er modifisert. Har selv en Alfa Romeo. 2 liter TS motor med ca 160 hk. Det er en motor med doble tennplugger og 2 ventiler. Det er bytta chip og 2 1/4 tommers eksos fra katta og bak, med Remus bakpotte Lenke til kommentar
Spoocy_Man Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ford Sierra med 2,0 IS motor denne yter 115 hk. ooohhhh KONGE!!!! hvis du ganger det med to da Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 1983 opel ascona © 1,3N Luxus (luksusen er at jeg har vinduspussere til frontlyktene, hvis noen lurte ) originalt var det 60hk @ ukjent antall rpm, og 94Nm @ukjent antall rpm. Vil tippe effekten er nærmere 50 nå, bilen er gammel har stått i mange år og forgasseren er ikke helt seg selv lenger. Det blir vel noe sånt som 46,2hk pr liter. Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 vw golf mk2 1,6 med hele 75hk ved 5000rpm og 125nm ved 2500rpm. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 bmw 520 . er vel 2 liter, 24v. og 150 hk. Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) 87' Volvo 740 turbo; 2.3L innsprøytning 184hk. 8 ventiler uten katalysator. Endret 5. mai 2004 av crownjewel Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 '91 mod Corrado G60. 1.8l med kompressor og 160hk og 225nm. (Ladehjul, chip, dyser og btr er i posten. Laderen skal overhales og portes i slutten på mai.) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 VW transporter ('98) 1.9TDK @50KW (ca 60 og noen hester) Venter på A6 2,5tdi quattro med ALT fra tyskland i nær fremtid da.. får ta igjen litt der Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 VW transporter ('98) 1.9TDK @50KW (ca 60 og noen hester) Nesten 70hk. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 BMW 518i E28 med 105HK originalt. hvor mye dette har endret seg på 18 år er anyones guess Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Renault 19 Cab 16v 1,8l 16v på 137 hk Edit: 76,1 hester per liter Endret 3. september 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Taunus 1,6L 74 ville hester, og ca 120NM i dreiemoment. Lenke til kommentar
Id4ever Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 1985 Mercedes 190E 2.3-16 med 185hk originalt. Ingen modifikasjoner. Har så vidt jeg kan se trådens foreløpig høyeste litereffekt (uten pustehjelp) på 80,4 hk per liter. Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 faentastic. hvorfor i helvete kan ikke ford hente litt mere hester ut av 2,8 orginalt? too bad. trimming koster peng. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Den motoren har jo vært i produksjon siden 77 og den gang var 150 hk mye. Opprinnelig hadde den 160 men pga avgasskrav måtte den senkes. Xr4i fikk jo etterhvert 2.9i med 145 hk pga kat. krav. Hiv inn en 2.9i 24 ventiler da vel 220hk eller noe sånt Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har en Ford Fiesta 1,4 gasser med headers og full flow eksos og green air filter. har litt over 80 hester tenker jeg. Det blir 57,14 hester per liter. Det er alt for lite. Skal montere en Raka rør spesial i neste uke. Blir vel noen hester til da tenker jeg. www.rakaror.o.se Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 195 hk i 29 scorpio cossie motoren, Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har en S2000 stående på plassen her nå (Låner for en uke) 240 hk på en 2,0 liters honda versting som peaker på 9000 omdr. (120 Hk pr liter @ 7200 omdr) Bilen jeg eier nå er en Civivivivivivic med noe under 100 illsinte hester på en 1,4 liters motor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå