Gå til innhold

Er dette billig?

Gunder1

Anbefalte innlegg

det er nok motsatt ja... ;)

Hmm, se nesten øverst på lista, mulig jeg er trøtt da :wow:

http://www.tomshardware.com/graphic/20031229/index.html

skjønte ikke helt hva du mente med den listen...

Men til dags dato er det en kjennsgjerning at ati sine high-end kort har bedre bildekvalitet enn nVidia...lest bl.a. tester her på HW.no og andre sider...nVidia og ati yter begge veldig likt, men folk velger som oftest ati som vinnere nettopp pga at bildekvaliteten er bedre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er frekt av nVidia å sette XT som sin billigvariant. Når folk da får vite at XT er "dårlige" nvidiakort, så tror de automatisk det samme om ATI sine XT kort

Tror det er omvendt. Folk tror at nVidia sine XT-kort er bra fordi ATI sine er det...

Tror at noobs vil tro at Nvidis XT er driiit bra til "tilbuds pris"....

Lenke til kommentar
Det er frekt av nVidia å sette XT som sin billigvariant. Når folk da får vite at XT er "dårlige" nvidiakort, så tror de automatisk det samme om ATI sine XT kort

Tror det er omvendt. Folk tror at nVidia sine XT-kort er bra fordi ATI sine er det...

Tror at noobs vil tro at Nvidis XT er driiit bra til "tilbuds pris"....

https://prisguiden.no/produkt/9401

Dette kortet har jeg bestilt nå, det er ikke en XT men en "ren" 5900 til under 2000... mener å funnet ut at den yter bedre en XT modellene?

Gainward har jeg hatt god erfaring med tidligere og, Aopen har jeg av en eller annen litt frykt for :blush:

Lenke til kommentar
Hva med Gainward TV1100 FX 5900 non ultra kortet som selges for 1916,- på pcustyr.no, det er bedre en XT kortet.  :thumbs:

Det er et XT kort. Gainward har bare kalt det noe annet. Klokket til 400/700 med 2.8ns ram.

Fader og, de kaller kortene for alt mellom himmel og jord for tia :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...