Eminent Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 pleier som oftest å være helt greit. demo varer altså men hvorfor sånn type pc i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 pleier som oftest å være helt greit. demo varer altså men hvorfor sånn type pc i det hele tatt? Hvorfor barebone? Størrelse, vekt, og design selvsagt. Jeg er alvorlig lei av å drasse rundt på en Chieftech ved festelige anledninger som lan-parties og TG. Men det kan sies at denne "kuba" ikke er førstevalget mitt blant barebones. Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 altså det kabinettet beregenser oppdateringer totalt... ville heller satset på et midi kabinett enn noe så lite. begrenset med deler i det hele tatt til det kabinettet. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 skj0000 skrev:Du er en liten noob du sikkert nødvendig å nevne dette for ham... ..du er visst et lite rævhull du.. sikkert nødvendig å nevne dette for ham... _ johanf Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm grunnen til dette forumet er at folk skal få hjelp av folk som kan mer osv. hvorfor er det så mange her som ikke kan respektere at andre kan mindre. I tillegg så må de begynne å rakke ned på folk å være frekk hvis de mener noe annet... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 skj0000 skrev:Du er en liten noob du sikkert nødvendig å nevne dette for ham... ..du er visst et lite rævhull du.. sikkert nødvendig å nevne dette for ham... _ johanf jaja... merk deg at jeg la til et lite bak, noe som inndikerer sarkasme... men du ser det visst ikke... Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm hehe det så jeg ikke... men så er enkelte av smilyene veldig rare. for man er klr over at utrykket betyr noe annet enn forklaringen sier men same shit da er vi enige da = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå