TSM Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Skjønner ikke hva som er galt med SE jeg Jeg synes de fleste er ganske bra de da Noen som er Enig?? De tåler ikke snø! Hadde en T68i som falt i snøen. Den sluttet å fungere....!!! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Skjønner ikke hva som er galt med SE jeg Jeg synes de fleste er ganske bra de da Noen som er Enig?? De tåler ikke snø! Hadde en T68i som falt i snøen. Den sluttet å fungere....!!! Det er vel ikke noe nytt at mobiler ikke tåler vann. HablaIce Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg mistet en Nokiamobil i et badekar, den ble ødelagt! Så da vet dere det, Nokiatelefoner tåler ikke vann.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 T68i'en min lå i vann i ti minutter uten å ta skade av det, så jeg tror den tåler å "falle i snøen". Lenke til kommentar
Habla Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 T68i'en min lå i vann i ti minutter uten å ta skade av det, så jeg tror den tåler å "falle i snøen". Jeg vet at du har litt tungt for det. Siden du hadde en telefon som tålte å ligge i vann for 10 minutter så tåler mobiler å ligge i snøen.?? Telefoner blir fuktskadet av mye mindre enn det. Gjelder garantiene fra mobilprodusentene fuktskade av noe art? hmmmmmmm tenk nå.. Bruk hodet før du snakker. Lenke til kommentar
TSM Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) T68i'en min lå i vann i ti minutter uten å ta skade av det, så jeg tror den tåler å "falle i snøen". Nei den gjorde ikke det dessverre. Og mitt forrige innlegg var bare ironisk ment... Bare for å presisere det. (Siden jeg ikke kunne finne andre "svakheter" med SE bortsett fra designet på mange av telefonene...) Endret 21. januar 2004 av TSM Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Noen som kan linke til en oversikt over feilprosenter på ulike produsenter/telefoner? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Min GA628 fungerte utmerket... hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå