shit89 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har et oppripet halo spill som ble herpet for noen dager siden. Derfor lastet jeg ned en .bin fil (lovlig ettersom jeg eier spillet) og brente det i Alcohol 120% med .bin filen montert på en virtuell cd-rom, og brente spillet on-the-fly. Problemet er at backupen ikke virker. Det kommer opp en feilmelding om at "en av .cab filene er korrupte eller at det er for lite minne." kan noen fortelle meg hvordan man lager en virkende backup?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 det er ikke lov selv om du eier spillet fra før Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 I teorien, jo. Hvis en person har et spill, har han lov til å ta en backup-kopi av det, til egen bruk. Hvem som har laget kopien spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 det oppripete kan du sende inn, hvor? microsoft? de skal erstatte det? Jeg lurer på en del ting, siden denne tråden forsatt holder seg innenfor rammen (gjør den ikke?) - må microsoft dekke alle transport kostnader? - hva når support datoen forfaller? trenger ikke microsoft lenger å levere ut ny cd/dvd? - vil det være lovlig å kopiere spillet når denne datoen forfaller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 I teorien, jo. Hvis en person har et spill, har han lov til å ta en backup-kopi av det, til egen bruk. Hvem som har laget kopien spiller ingen rolle. selvfølgelig spiller det en rolle hvem som har laget kopien. man har lov til å ta en privat kopi. å laste ned warez går neppe under den betegnelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 og selv om det ikke finnes noen norske lover som gjelder slikt, så gjelder fortsatt forumreglene for de som er medlemmer. jeg kan kun anbefale deg å kontakte microsoft angående cdn som er herpa. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Tar jo dritlang tid, og er i tilleg et strev å få spillet tilsendt til meg. Derfor tenkte jeg meg en backup som man kunne ha litt flere av. Så kan noen fortelle meg prosedyren om å brenne spillet?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tar jo dritlang tid, og er i tilleg et strev å få spillet tilsendt til meg. Derfor tenkte jeg meg en backup som man kunne ha litt flere av. Så kan noen fortelle meg prosedyren om å brenne spillet?? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Tar jo dritlang tid, og er i tilleg et strev å få spillet tilsendt til meg. Derfor tenkte jeg meg en backup som man kunne ha litt flere av. Så kan noen fortelle meg prosedyren om å brenne spillet?? Tja. Sett Halo CD'en i brenneren og lage image, hvis ikke CD'en er for ødelagt. Så brenner du ut imaget og henter en NO-CD crack fra *SENSURERT* Orker ikke poste link til *SENSURET* etter som våre kjære moderatorer ikke er sæli glad i det. Men med litt leting finner du det nok. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Poenget var dessverre slik at cden ikke funker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 *kremt kremt* Det kan jo vere en mulighet at du er en warez-person, og berre sliter med en nedlasta versjon. Om eg skal tru på deg 100% så er nok .bin fila di ødelagt - få tak i ei ny... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Image-filen er nok ødelagt ja, har hatt det problemet før... Få tak i en ny Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Last ned no cd crack og brenn filene fra dataen din (sammen med cracken) inn på en cd... Skal ikke det fungere? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Microsoft kommer aldri til å sponse ny CD til noen som har vært uforsiktig og ødelagt cd`en selv. Om den hadde vært ødelagt når du fikk den så kunne du fått ny der du kjøpte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå