scorcho Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 noen som kan gi en DETALJERT beskrivelse paa hvordan man installerer en ekstra minne brikke i FS amilo d 1840? Lenke til kommentar
adams Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Skal ikke være så vanskelig. Har ikke denne selv, og fant den heller ikke på FS sine support sider, men prøv denne linken. Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 takk for tipset,men underlokket på amilo d 1840 ser anderledes ut en den som er beskrevet i den linken. noen som har den pcen og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 hei, ringte help desk hos siemens og fikk det til nå. Måtte skru av halve bunn lokket under. Er litt usikker på om jeg satte den inn riktig men så lenge windows xp sier at jeg nå har 768 Ram og ingen ting har klikket osv. så skal jeg vel ha klart å sette inn minnebrikken riktig og riktig på plass eller hva???? Lenke til kommentar
adams Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hehe, da virker det som du har fått det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå