Gå til innhold

6230


Soap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fint du tipper Chosebakken.

 

Den kommer til og ligge på ca 3500,-

den blir nok dyrere enn det, fordi 6220 koster vel rundt 4000, og 6230 blir jo en del bedre enn den med VGA kamera, MP3 spiller, blåtann bedre skjerm osv..

 

rundt 4500 tror jeg!

I mobil står det at prisen blir i underkant av 4000,- og det er _svenske_ kroner.

Hvis vi tar et lite regnestykke: 4000 ganger 0,81 får vi 3240. prisen blir sikkert da rundt noe slikt.

Lenke til kommentar

Er den på en måte en blanding av en vanlig telefon og en symbian telefon? Etter som du får med programvare så du kan spille av mp3 og den tar minnekort ?

 

Jeg synes denne telefonen så heit ut, pluss for et bra design også.

 

Den blir vel på en måte arvtageren etter 7250?

 

Men hva er vitsen med å slippe både 6220 og 6230?

Lenke til kommentar
Er den på en måte en blanding av en vanlig telefon og en symbian telefon? Etter som du får med programvare så du kan spille av mp3 og den tar minnekort ?

 

Jeg synes denne telefonen så heit ut, pluss for et bra design også.

 

Den blir vel på en måte arvtageren etter 7250?

 

Men hva er vitsen med å slippe både 6220 og 6230?

ikke en blanding nei, dette er en vanlig nokia telefon uten no spesielt OS...

 

minnekort hadde vi på mobiler for årevis siden, blant annet sl45i fra siemens..

 

3300 til nokia kan jo også spille mp3, den er bare ikke akkurat så fin..

 

så lenge nokia holder seg til slike små skjermer og ekstreme priser velger ikke jeg dem ihvertfall..

 

vitsen med å slippe begge er å selge mer. nokia er kjent for å lage masse ulike mobiler med likt innhold (dette kan ikke sies om 6220 og 6230 da)...

Lenke til kommentar
nokia er kjent for å lage masse ulike mobiler med likt innhold (dette kan ikke sies om 6220 og 6230 da)...

er ikke så dummt egentlig...

Mange som kjøper bare utseendet; ikke hele pakka liksom...

Men d er prisforskjellen som er idiotisk; noen ganger varierer d opptil over 500 kr. for designet; uansett om d er samme mob :cool:

Lenke til kommentar
nokia er kjent for å lage masse ulike mobiler med likt innhold (dette kan ikke sies om 6220 og 6230 da)...

er ikke så dummt egentlig...

Mange som kjøper bare utseendet; ikke hele pakka liksom...

Men d er prisforskjellen som er idiotisk; noen ganger varierer d opptil over 500 kr. for designet; uansett om d er samme mob :cool:

Er ikke idiotisk.

 

Hva vill du ha:

En stygg jæveltelefon,eller en fin telefon? En fin en seff. greit og betale 500 mere for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...