Gå til innhold

Brann i tastatur mottaker, må ha ny

Anbefalte innlegg

Satt hjemme en kveld og trodde det ble laget mat nede, så trodde jeg de brant mat nede. så måtte jeg slukke en brann i tastatur mottagen min. Hadde brukt det i ca 10timer til sammen. Jeg har skrudd opp mottagern så garanti får jeg nok ikke.

Jeg savner tastaturet men gidder ikke kjøpe helt ny pakke. så jeg lurte på om denne musas ( http://www.microsoft.com/hardware/mouseand...ls.aspx?pid=002 ) mottager ville fungere med det tastaturet. Og er den musa noe bra? ( den som fulgte med tastaturet vær det værste jeg har vært med på).

Håper på noen posetive svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså...brant det i den på grunn av at du hadde skrudd i den....eller brant den, og SÅ skrudde i den??

Hvis det er det siste..så må du jo si ifra...det kan jo stå brannbomber rundt i mange hjem.

og hvis det er det første....hva i alle dager gjorde du med den så den begynteå brenne????

AKIRA

Lenke til kommentar

Det begynte brenne i den før jeg skrudde den opp. skrudde opp etter det hadde brent i den, hva jeg gjorde? først lurte jeg på om all hw`n hadde gått til ######, noe jeg ikke håpa fordi jeg skal drite i stykker ati kortett mitt. men fant ut det bare var mottager. Jeg trukke jeg gidder si i fra til ms om dette. om så 100hjem brenner ned så åpner bill penge pungen.

Edru, seff skla jeg ha ms igjen, aldri vært borti deiligere tastatur, optiske trådmusa jeg har som er fra ms er jo den beste musa noe gang. Jeg skal ha ny mus / motager. bare lurer på om tastaturet fungerer med den musa der.

Noen andre som har opplevd brann i mottageren?

Lenke til kommentar
En kamerat hadde en Logitech optisk trådløs mus (den som er helt lik dual-optical) som sprengtes. Han fikk batterisyre i øyet, måtte til legevakta. Så det er ikke bare MS som har svin på skogen.

Kanskje litt dårlig gjort å le av, men jeg klare ikke la være! :laugh::laugh::laugh:

BTW: Går det bra med kameraten din den dag i dag? Ikke blind eller noe?

Lenke til kommentar
En kamerat hadde en Logitech optisk trådløs mus (den som er helt lik dual-optical) som sprengtes. Han fikk batterisyre i øyet, måtte til legevakta. Så det er ikke bare MS som har svin på skogen.

Kanskje litt dårlig gjort å le av, men jeg klare ikke la være! :laugh::laugh::laugh:

BTW: Går det bra med kameraten din den dag i dag? Ikke blind eller noe?

Joda går helt fint, han var rød på øyet en uke og fikk et lite brannsår? under øyet.

Lenke til kommentar
****** du er bra 1337 når du klarer det. ehhh... Hvorfor i ****** skal du kjøpe mer Microsoft? er ikke det litt risikabelt etter at du nesten brant ned hus og hjem etter forrige microsoft produkt?

BaRe: lol

Det er ingen poeng i å slenge dritt o.l., heller ei å banne.

Det er dessuten ingen grunn til å tro at flere av MS sine produkter tar fyr selv om litjkarn var uheldig. Uhell skjer, det er ikke vits i å skyte noen for det.

Lenke til kommentar

Men hvis vi ser bort fra sprengte øyer og ting, så lurte jeg på om noen har erfaring eller vet om de fungerer om hverandre. skal ut handle i morgen/dag tidlig ( 20.1).

Hadde vært fint med svar. Lurer på hva ms sier om jeg skriver mail og innformerer, kunne jo tenke seg til at de var venlige sendte en ny til meg siden jeg opplyste dem

Lenke til kommentar
Men hvis vi ser bort fra sprengte øyer og ting, så lurte jeg på om noen har erfaring eller vet om de fungerer om hverandre. skal ut handle i morgen/dag tidlig ( 20.1).

Hadde vært fint med svar. Lurer på hva ms sier om jeg skriver mail og innformerer, kunne jo tenke seg til at de var venlige sendte en ny til meg siden jeg opplyste dem

:laugh: Jeg anbefaler deg mx900 om du tar deg råd til den, om ikke er mx700 et fint alternativ, jeg mener logitech har de beste trådløse løsningene. Men sveisebriller anbefales under bruk.

Lenke til kommentar
Forøvrig; den musa du har linken til er er rå...

Forskjellen mellom v.3 og v.4 er veldigmerkbar (vel og merke med tråd)...

Men ergonomien er på topp!

Da blir det den på meg, har en del logitech mus / tastatur her. liker ms produktene bedre ( untatt musa som fulgte med tastaturet). da blir man litt fattigere denne måneden og. takk for hjelpen folkens :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...