protone Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei igjen. Jeg lurte på om det holder med 250w strømforsyning til pc_en min. Den inneholder: 2,8ghz 512mb ram(ddr) 80gb hardisk atiradeon128mb9800pro. og en cdrombrenner/combo/dvd er litt noob ennå Takker for all hjelp. (men ikke fra neon eller indaclub) Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 nja... litt i det minste laget ville gått for en 360w her... Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 De du har bestilt pcen av har vel testet den med det innholdet den har, før de sendte den til deg Så vis du får problemer så bare kontakt dem du bestilte pcen av, så fixer dem det nok, med en ny Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 De du har bestilt pcen av har vel testet den med det innholdet den har, før de sendte den til deg Så vis du får problemer så bare kontakt dem du bestilte pcen av, så fixer dem det nok, med en ny Eller så har han bare oppgradert maskinen sin. Regner ikke med man får ny PSU hver gang man trenger det, bare fordi man fortsatt har kabinettet? Doh. Det kommer helt an på kvaliteten av PSU. Hvis maskinen virker stabil nok er det bare å fortsette med den. Hvis ikke kjøper du en ny Enermax til 1500. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei igjen.Jeg lurte på om det holder med 250w strømforsyning til pc_en min. Den inneholder: 2,8ghz 512mb ram(ddr) 80gb hardisk atiradeon128mb9800pro. og en cdrombrenner/combo/dvd er litt noob ennå Takker for all hjelp. (men ikke fra neon eller indaclub) Kommer meget ann på om det er en Q-tec eller en F/S Er det kvalitetsstrømforsyning holder den nok. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 De du har bestilt pcen av har vel testet den med det innholdet den har, før de sendte den til deg Så vis du får problemer så bare kontakt dem du bestilte pcen av, så fixer dem det nok, med en ny Eller så har han bare oppgradert maskinen sin. Regner ikke med man får ny PSU hver gang man trenger det, bare fordi man fortsatt har kabinettet? Doh. Det kommer helt an på kvaliteten av PSU. Hvis maskinen virker stabil nok er det bare å fortsette med den. Hvis ikke kjøper du en ny Enermax til 1500. Han har ikke fått pcen sin engang. Han har bestilt, han skal ikke sette inn noe nytt i den enna! Lenke til kommentar
protone Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) ikke fra neon Endret 19. januar 2004 av protone Lenke til kommentar
protone Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 JEG SA AT JEG IKKE VILLE HA NOEN INNLEGG AV DEG NEON FY FLATE DU SPAMMER NOE INNI HELSIKE PÅ ALLE TINGENE HER KUTT DET UT, ELLERS HAR DU IKKE NOE HER Å GJØRE CAPICE NEON??? Takker ellers for all hjelp Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 JEG SA AT JEG IKKE VILLE HA NOEN INNLEGG AV DEG NEON FY FLATE DU SPAMMER NOE INNI HELSIKE PÅ ALLE TINGENE HER KUTT DET UT, ELLERS HAR DU IKKE NOE HER Å GJØRE CAPICE NEON??? Takker ellers for all hjelp Men det var da en overdreven reaksjon da? Han prøver jo bare å hjelpe deg... har dere noeimot hverandre så ta det over PM... Du spammer selv ved å drive på sånn du gjør "protone" Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ja, jeg prøvde bare å hjelpe. Det var takken. Jaja, skal huske det i fremtida "protone". Du spammer mere enn meg nå, med de smilyene dine. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det skulle ikke være noe problem protone. Jeg har brukt 250W Psu på en DELL for en stund siden. P4 2.4 768Mb ram FX5600 pro 2 hardisker cd/dvd combo cd-rom Lenke til kommentar
klikko Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg kjørte min pc med 250 w PSU til jeg fikk mitt gforce 4 ti-4400 når jeg kjørte spill som krevde mye kraft fra skjermkortet fikk jeg opp noen helt syke mønster på skjermen og pcen låste seg.... bare sånn at du er klar over hva som kan skje med for lite strøm jeg bytta til 350 w.....funker som fisken i håven her nå Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg lurte på om det holder med 250w strømforsyning til pc_en min. Den inneholder: 2,8ghz 512mb ram(ddr) 80gb hardisk atiradeon128mb9800pro. og en cdrombrenner/combo/dvd er litt noob ennå Takker for all hjelp. (men ikke fra neon eller indaclub) Kommer meget ann på om det er en Q-tec eller en F/S Er det kvalitetsstrømforsyning holder den nok. Q-tec eller en F/S?? hva e dette?? ska det stå på psuen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå