t-paul Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Hva mener Windows med sett inn disketten "Win98" bla bla bla når den skal ha div. drivere? Det kom jo bare med en CD-rom, ingen disketter Feiloversetting? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 *tar springfart og skaller hodet i betongveggen* Nei... si det du. Kanskje det har noe med at de norske oversetterne av windows ikke gadd aa skrive "cd-rom", men skrev--- Oj, saann ja, her kom hjernen tilbake. Da har jeg for mye IQ til aa svare paa et saa dumt spoersmaal. "Jeg fikk to poeng paa IQ-testen. Ett for aa moete opp, og ett for aa reagere paa lys". Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 13:06, DrDoogie skrev:*tar springfart og skaller hodet i betongveggen*Nei... si det du. Kanskje det har noe med at de norske oversetterne av windows ikke gadd aa skrive "cd-rom", men skrev---Oj, saann ja, her kom hjernen tilbake. Da har jeg for mye IQ til aa svare paa et saa dumt spoersmaal."Jeg fikk to poeng paa IQ-testen. Ett for aa moete opp, og ett for aa reagere paa lys". -------------------- Vet ikke oversetterne forskjell på en diskett og en CD-ROM må de finne seg noe annet å gjøre, hehe.. Selvfølgelig fatter vi *datafriker* at man skal sette inn CD-ROM´en, men en gamling jeg snakka med leita seg grønn etter diskettene.. Man kan bli frustrert av mindre.. hehe.. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Jepp, i windows nittiråtten (eller var det nittiskrem?) ligger harddiskene under 'diskettstasjoner' i enhetsbehandleren også... Noen som har lagt merke til at diskett(save)-ikonet i de fleste programmer siden win95 er feil? Sammenlign med en diskett... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg har praktisert i flere år å installere Windows fra en annen partisjon på HD som inneholder installasjonskatalogen fra Win-CD'en. Dermed vet Windows hvor den skal hente filene, og CD'en er ledig til andre oppgaver. Lenke til kommentar
Unix_Guru Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Heisann.. Du kan også legge *.CAB filene på: C:WINDOWSOPTIONSCABS Slik vil Windows automatisk finne filene, og aldri spørre etter dem... 100 poeng får du hvis du legger filene der først, og installerer derfra.. :smile: Mvh, Kay-Thomas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå