Mannn28 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Jeg lurer veldig på om det finnes et enkelt lite program som gjør det mulig å ha live opptak fra webcam rett på min hjemme side.... At det kommer et nytt bilde vært 10 sekund eller noe? Er det noen som har noe erfaring med dette... Endret 19. januar 2004 av klingal Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) http://www.webcamxp.com/download.html det programmet bruker jeg, i tillegg til en liten html kode på sida mi som gjør at sida "refresher" per tiende sekund. jeg uploader da et nytt bilde per tiende sekund til home.no kontoen min. (dette tar webcamxp programmet seg av) vet ikke om det var dette du tenkte på. Endret 19. januar 2004 av praut86 Lenke til kommentar
Kvalihor Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 CounquerCam bruker jeg. veldig enkelt lite program som gjør akkurat det den skal.. Lenke til kommentar
Mannn28 Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 prøvde xp saken, meg jeg skjønner det ikke? hvor skal jeg sende bildene?`Kan du forklare dette nærmere? Lenke til kommentar
snole Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Du kan få WebcamXP til å enten legge ut bildet hver xx antall sekund ut på en FTP. F.eks hjemmesiden din. Eller du kan få det til å hoste webcamen på en egen side. Er ikke noe problem å gjøre det slik at hjemmesiden din linker til bildet ditt. Men da må du ha fast IP. Fordelen er at du slipper at WebcamXP er permanent oppkoblet mot FTP'en til hjemmesiden din. Lenke til kommentar
bergene Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 http://www.webcamxp.com/download.html det programmet bruker jeg, i tillegg til en liten html kode på sida mi som gjør at sida "refresher" per tiende sekund. jeg uploader da et nytt bilde per tiende sekund til home.no kontoen min. (dette tar webcamxp programmet seg av) vet ikke om det var dette du tenkte på. Kan du forklare litt bedre Jeg er n00b i detta her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå