Gå til innhold

CANON POWERSHOT A80

Anbefalte innlegg

Jeg skal bestille meg et kamera i løpet av denne uken, i klassen 3-4000 kroner. Jeg har kommet fram til Canon Powershot A80. Jeg lurer da på om noen har noen meninger om mitt valg? Er dette et bra valg? Er det noen andre kameraer jeg bør se på før jeg bestiller? Jeg skal kjøpe med oppladbare batterier og et 256MB minnekort.

Håper på svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kommet fram til Canon Powershot A80.  Jeg lurer da på om noen har noen meninger om mitt valg? Er dette et bra valg?

Skulle tro det. Brodern har et sånt kamera og det leverer meget bra bilder. Stor fordel med utvippbar og vridbar LCD skjerm(jeg har G3 og føler at jeg er helt avhengig av denne).

Er det noen andre kameraer jeg bør se på før jeg bestiller?

Helt sikkert, men da bør du nesten fortelle hva du legger vekt på. Pris, størrelse, muligheter for manuell kontroller og alt det der.. A80 bruker jo AA batterier, og det er en stooor fordel. 2 sett oppladbare og du lever godt. Skulle begge settene være flate har du jo sjappa på hjørnet som selger AA.

:p

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et A80 kamera på fredag som jeg har testet i helgen.

Det er rett og slett et knallbra kamera. Meget bra fargegjengivelse, knallgod

makro funksjonalitet, ekstremt bra på portrettbilder. Du har manuelle innstillinger

på nesten alt hva hjertet måtte begjære. For ikke å snakke om prisen.

Karakter 9 av 10.

Brukte Lefdal's prisgaranti på kameraet. 3795.- ,256mb minnekort til 635.-

Oppladbare batterier ble kjøpt på Biltema. 2 sett 1200mah batterier + lader=200kr

Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...