Fred-rik Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Viste ikke helt hvor jeg skulle putte det, så jeg putta det her Altså, hvordan får jeg vekk XP-Firewall'en... Jeg bruker et prog som heter ''Overnet'' og der, hvis du har firewall, kan du ikke laste ned fra andre brukere, men bare fra ''kilden'' hvis du har firewall på, altså, hvordan får jeg den av? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Start Meny -> Instillinger -> Nettverk Høgreklikk på nettverket du har og velg Egenskaper Gå til Avansert. Og klikk bort den "Beskytt PCen min med...." øverst i ruta. Den skulle forresten være postet på: Hardware -> Internett og Nettverk eller Programvare -> Sikkerhet. Endret 18. januar 2004 av zeph Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Hmm, ja.. Den er av nå, men Overnet sier fortsatt at jeg har firewall på port 4662 Jeg bruker også Zone Alarm, men den er slått av... Noen som vet hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
enl Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva slags internettoppkobling har du? Hvis du bruker ADSL og ruter, så kan det være at ruteren har innebygget firewall. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Forsøk igjen i programvare kategorien, dette har ingenting med denne kategorien å gjøre. Stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg