Gå til innhold

Hjemmelaget Vanntank


Anbefalte innlegg

holder på å orner meg en Vanntank til pc'en min for tiden..har skaffet 2stk Nippler 3/8" et "L" ledd og et rett ledd...

 

men hvordan skal jeg feste fast de nipplene i tanken.?? :cry:

 

 

Tanken er laget av Plexi og Smeltet plexi glass som lim/feste... har hatt på Silikon på insiden av tanken,

ska ha på silikon på andre siden i morgen så det skal bli skikkelig tett... men HVORDAN feste nipplene så de blir 100% Tett ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg brukte klar silikon på min tank..... og jeg støttet opp nipplene som stakk ut litt på innsiden med at jeg skar ur to små ringer som jeg tredde nedpå nipplene som jeg limte fast med silikon de også... da sto nipplene fast og er 100% tette... det skal faktis ganske mye til å bevege på dem.

kan du lage et eksempel bilde av det du gjore?

Lenke til kommentar

Jeg og Zer0z sammarbeider med dette, skal kjøpe nippler i dag..

Men jeg lurer pA en ting, kan det ikke være ganske smart og bruke en cola box, siden den er helt tett?

 

Bilde av min tank:

 

mod%20001.jpg

 

Ikke se på strømm foryningen min :p den skal lakkeres :p

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar
sku ha greid å laga mye bedre tank enn det jeg ser her...

synd at i ikke har vannkjøling

Jeg lagde ikke tanken for at den skulle se bra ut.. det var bare for at den skulle være vanntett og så jeg kunne bruke den.. og grunnen til at jeg bruker plexi er at jeg hadde det liggende.

 

Jeg skal lage en ny som skal se bra ut :) da kan jeg legge ut noe bilder av den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...