Zer0z Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 holder på å orner meg en Vanntank til pc'en min for tiden..har skaffet 2stk Nippler 3/8" et "L" ledd og et rett ledd... men hvordan skal jeg feste fast de nipplene i tanken.?? Tanken er laget av Plexi og Smeltet plexi glass som lim/feste... har hatt på Silikon på insiden av tanken, ska ha på silikon på andre siden i morgen så det skal bli skikkelig tett... men HVORDAN feste nipplene så de blir 100% Tett .. Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg brukte klar silikon på min tank..... og jeg støttet opp nipplene som stakk ut litt på innsiden med at jeg skar ur to små ringer som jeg tredde nedpå nipplene som jeg limte fast med silikon de også... da sto nipplene fast og er 100% tette... det skal faktis ganske mye til å bevege på dem. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Kjøpte noe silikon lim på biltema jeg.. det funker fett! Tåler en del også.. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 jeg brukte klar silikon på min tank..... og jeg støttet opp nipplene som stakk ut litt på innsiden med at jeg skar ur to små ringer som jeg tredde nedpå nipplene som jeg limte fast med silikon de også... da sto nipplene fast og er 100% tette... det skal faktis ganske mye til å bevege på dem. kan du lage et eksempel bilde av det du gjore? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Her kan du se hvordan jeg gjorde.. dette er helt tett og tåler VELDIG MYE! Skulle ha slangen av nippelen, så jeg dro i vei, når jeg nesten ikke klarte dra hardere så røk det, men det tåler veldig mye! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Her kan du se hvordan jeg gjorde.. dette er helt tett og tåler VELDIG MYE! Skulle ha slangen av nippelen, så jeg dro i vei, når jeg nesten ikke klarte dra hardere så røk det, men det tåler veldig mye! Si meg...har du kullsyre i det vannet? Kullsyre! Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Festa du ikke Innsiden av nippelen av noe da? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Var litt zalo i vanne på det bildet.. Jeg borra hullet så lite at jeg kunne "skru" niplene sånn halvveis inni.. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg borra hullet så lite at jeg kunne "skru" niplene sånn halvveis inni.. oki, hørtes bra ut. . men så på derre bilde ditt.. lekker ikke tanken din? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Jeg og Zer0z sammarbeider med dette, skal kjøpe nippler i dag.. Men jeg lurer pA en ting, kan det ikke være ganske smart og bruke en cola box, siden den er helt tett? Bilde av min tank: Ikke se på strømm foryningen min den skal lakkeres Endret 19. januar 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Bare lim nippelen fast med superlim slik at den henger, deretter tar du og kleiser silikon på innsiden. Bilde 1 Bilde 2 Endret 19. januar 2004 av Drittsekken Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Det silikonet vi har hatt på sitter ikke så godt på derre plexi glasset... må smelle på noe annet.... kansje smelte med varmepistol Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 kan det ikke være ganske smart og bruke en cola box, siden den er helt tett? Colaboxen er tett ja, men du møter på problemer da... 1. metallet er så tynt.. 2. Kommer til å få problemer med å få nipplene til å sitte 3. Lett å få hull på Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 sku ha greid å laga mye bedre tank enn det jeg ser her... synd at i ikke har vannkjøling Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg borra hullet så lite at jeg kunne "skru" niplene sånn halvveis inni.. oki, hørtes bra ut. . men så på derre bilde ditt.. lekker ikke tanken din? Lekker ikke nei, sikter du til det greiene ved tanken så er dette bare super lim.. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 HeHe.. okdaså det så ut som det var vann sjø... men derre "tanken" din.. kor kjøpte du den? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 "Tanken" var bare en boks som jeg rappa fra morami.. Sikkert ikea.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 sku ha greid å laga mye bedre tank enn det jeg ser her... synd at i ikke har vannkjøling Jeg lagde ikke tanken for at den skulle se bra ut.. det var bare for at den skulle være vanntett og så jeg kunne bruke den.. og grunnen til at jeg bruker plexi er at jeg hadde det liggende. Jeg skal lage en ny som skal se bra ut da kan jeg legge ut noe bilder av den. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 ska på huggern å finn mæ nokka som kan brukes som en tank... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hehe, ska på hugger og vinne meg radiator jeg, skal mekke en ny tank med plexi.. men da må jeg okupere k&h rommet på skolen går sikkert bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå