Lurifaksen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har såvidt prøvd å spille CS 1.6, men det er noen irriterende problemer, som jeg ikke kan huske har vært i tidligere versjoner. Når jeg skifter våpen (next, previous og last used), blir våpenene bare markert oppe, og jeg må trykker på skyteknappen før det skifter. hud_fastswitch er på 1. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få de til å skifte automatisk? Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Dette er noe man kan skifte på i configen. Fikk selv noen til å gjøre det hos meg. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Min cfg! PS! Jeg bruker fastswitch. Endret 18. januar 2004 av Garbion Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Ok, men er det noen som kan skrive hvordan konfigen skal være hvis jeg vil ha: mousewheel up = previous weapon mousewheel down = next weapon Mouse 4 = last used weapon Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Last used weapon er iallfall: bind "mouse4" "lastinv" Hva er mouse4 egentlig? en knapp på sida? Lenke til kommentar
nlaBlah Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 først, sett cl_autowepswitch 1 ... for å slippe å trykke så legg til i userconfig.cfg (cs1.6) eller autoexec.cfg (cs1.5) disse linjene det funker ikke å ta lastweapon, uten å måtte trykke for å velge nettopp det (våpenet, derfor kan dette være en mulighet) : bind "m_wheelup" "slot 1" bind "m_wheeldown" "slot 2" bind "mouse4" "lastinv" btw, ta med den cl_autowepswitch 1 der og (off topic) fean skole er kjipt ass... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Hmm. Jeg har fremdeles ikke fått det til å funke! Hvis jeg ruller med musen blir bare våpenene markert, jeg er nødt å trykke før noe skjer. Argh! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hmm. Jeg har fremdeles ikke fått det til å funke! Hvis jeg ruller med musen blir bare våpenene markert, jeg er nødt å trykke før noe skjer. Argh! Mener du scrollen? Funker ikke med fastswitch med scrollen.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Akkurat nå skifter den til håndgranat hvis jeg scroller opp - automatisk. Hvis det går må vel det gå an å få til "nextweapon" på scroll? Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du kan jo prøve å slette configen din også starte spillet og skrive inn commands'a du vil ha, for da lager den jo en ny automatisk, kanskje dette løser problemet ditt ? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 sjekk at du har riktige " ? kopier linja under i config.cfg, og bare bytt ut den teksten som trengs Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 bind "MWHEELDOWN" "invnext" bind "MWHEELUP" "invprev" Hvis du skal scrolle får du opp de orange feltene unansett som du må trykke på skyte knappen for at den skal gå opp. Med mindre det er en command jeg ikke vet om som fikser så du ikke må det. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Med mindre det er en command jeg ikke vet om som fikser så du ikke må det. Da er det den kommandoen jeg er på jakt etter... bind "mouse4" "lastinv" fungerer. Endret 26. januar 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå