Ohny Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 er det noen som vet hva det prg som gjør sånn at folk som ringer inn får hele bildet sitt på skjermen? og hvor kan jeg få tak i den? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det heter FullScreenCaller og kan sikkert bli hentet ned fra www.my-symbian.com som det meste annet (Ellers Handago. et ikke addressen) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har lagt merke til en "bug" i FSCaller. Hvis noen ringer, men du har ikke har et bilde på vedkommende som ringer, så begynner ringetonen din å spille som vanlig, men da den finner ut at den ikke har et bilde av personen etter en tiendel, så stopper ringetonene opp et par-tre hundredeler, og så begynner ringetonen på nytt. Rart! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Dette har blitt spurt om iallefall to ganger før Det går an å bruke søkefunksjonen, den er ikke bare til pynt. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 sikkert nærmere 10 ;D men fullcaller er best (= Lenke til kommentar
some1else Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har lagt merke til en "bug" i FSCaller. Hvis noen ringer, men du har ikke har et bilde på vedkommende som ringer, så begynner ringetonen din å spille som vanlig, men da den finner ut at den ikke har et bilde av personen etter en tiendel, så stopper ringetonene opp et par-tre hundredeler, og så begynner ringetonen på nytt. Rart! merker det her å.. tok ned den sisste versjonen bare for å teste det ut siden den "gamml" ikke virka mot 6600 låtene stopper rett å slett å spille Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Takk!! Men jeg er litt grønn og blå, hvordan er det jeg må gjøre inne på innstillinga? for jeg får forsatt liten bilde når noen ringer meg. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Prøv noe som heter Photo ID,bruker det selv og er meget fornøyd.Trur jeg fikk det fra Symbianware ,hvis du ikke finner det der så PM meg så legger jeg den ut på ftp serveren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå