Mio Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei! Jeg bor i Drammen og mister linja ofte nå..har mistet den 4 ganger på kort tid nå. Noen andre som har samme problemet? Aldri hatt problemer med dette før. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ikke problem i bergen hvertfall. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg bor i drammen, og har ikke noe problem med ngt linja.. Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har også trøbbel med linja. virker som høy PL. tar lang tid å komme inn på flere sider. den loader litt så stopper det helt opp, jeg må deretter reloade får å få lastet inn siden på nytt. test på it avisen viser alt fra 3000Kbps til 600Kbps :-( Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva med en mail/telefon tidlig om morgenen til Nextgentel. Jeg er overbevist om at de kan hjelpe deg hvis du har kontinuerlige problemer med linja. Banna bein, samme hva TV2 Hjelper Deg og andre sier, jeg har ingenting annet enn positivt å si om Nextgentel, hverken når det gjelder levering av bredbånd eller kundesupport. Har stort sett bare tatt kontakt med dem pr. email, men det har tatt max 2 dager før jeg har fått svar. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Enig, har også god erfaring. Hvis du ikke har gjort noe i det siste som firmware oppgradering eller lignende er det bare å ta kontakt med de så sjekker de det opp. er minst en "flere problemer med ngt nå?" post om dagen http://www.ngt.no/drift/ Der legger de ut om det er områder med problemer. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg mista forbindelsen i dag tidlig. Er tilbake nå da Lenke til kommentar
Mio Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg mista forbindelsen i dag tidlig. Er tilbake nå da jeg mistet også forbindelsen, men nå er alt bra igjen Lenke til kommentar
batko Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Linjen min var nede i ca 20 timer her for et par uker siden. For 4 dager siden var DSL lampen også mørk i ca 20 minutter. Linjen kom tilbake mens jeg satt i telefonen og ventet på support hos NextGentel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå