bluesman Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg vannkjøling og lurer på og kjøp den nye Mist vannblokka Er det noen som vet om den kjøler bra?? eller ser den bare kool ut?? Den skal være lett og montere, da du spiller og ta vekk P4 plastikk ramma. Er dette en god nok feste metode?? Endret 18. januar 2004 av bluesman Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Tror nok utseende har tatt over litt av ytelsen der...som vanlig! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Tror nok utseende har tatt over litt av ytelsen der...som vanlig! Har du prøvd blokka? edit: eller har du link til noen tester? Endret 19. januar 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har ikke blokken men en kamerat har den,og han er IKKE fornøyd med den.Ligger 1-3grader under min Swiftech CPU Blokk.Har testet begge to.. Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Hvordan er denne AC vannblokka CPU"cuplex" sammenligna med Mist blokka CPU Blokk cuplex eller er denne bedre(koster mere) CPU Blokk cuplex EVO Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 CPU Blokk cuplex eller er denne bedre(koster mere) CPU Blokk cuplex EVO Cuplex er bedre enn Cuplec EVO. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tror nokk ikke du vil merke noe spesielt forskjell fra mist blokken til AC blokken. Selv ville jeg gått for AC blokken. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Jeg har ingen erfaring med denne blokka, men synes at den har et preg av jalla med de leddene, jeg har ikke kjøpt vannkjøling enda, men jeg gAr for ac blokk De fleste bruker AC og har de sier mye positivt om AC Endret 20. januar 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå