insider Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Du er snill ;P Men hvor mye koster et PLexi ? ikke så mye maxs 150 kr for en plate til sidedøren Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Du er snill ;P Men hvor mye koster et PLexi ? ikke så mye maxs 150 kr for en plate til sidedøren Ah nice ... .. Nu har jeg fått min kjære BesteFar ( Forøvrig den mest PIRKETE og NØYESTE personen i norge, til og skjære.. Han hadde også noen små tona plexi plater, går framover nuh ;D Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 JaJa.. kansje litt seint ute då men eg har nokk akkurat d samme kabinettet som du har scoot har planer om å mode mit også får slik d er nå suger det max 2k.... dokker kan se mitt på casemod/syntetisk tigerskinn GL HF scoot Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 JaJa.. kansje litt seint ute då men eg har nokk akkurat d samme kabinettet som du har scoot har planer om å mode mit også får slik d er nå suger det max 2k.... dokker kan se mitt på casemod/syntetisk tigerskinn GL HF scoot Takk det samme ) GL HF!! DEt er utrolig stygt. enig i det.. JEg har nå begynt så smått, eller begynt og begynt, har jo bare tatt noen strips og rydda opp i PSU kablene Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 WAU D VILL EG KALLE N KJEMPE GOD START Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 her har jeg leika meg...jalla greier, men kan bli bra om det gjøres med tolmodighet. Hovedsaken etter min mening er å være kreativ. http://mscon.net/phpBB2/viewtopic.php?t=56 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 WAU D VILL EG KALLE N KJEMPE GOD START BLæ ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå