scoot Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Bilder må til Men en film? Tror ikke så alt for mange orker å se igjennom en sånn? Ja ok da ! Lager en liten "hjemmeside" hvor jeg legger ut bilder Får det på Onsdag, regner med og lakke utover uka.. Og så må jeg skrape sammen penger til Vifter/Neon osv.. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 .. Kom gjerne med forslag til mønster osv til vindu ..?.. Eller evt andre forslag.. ( Neon, Vifter, Led's etc ) Det som har blitt temmelig vanlig nå er et slags flamme motiv på vinduene. Hvor det er skåret ut noe som ligner på flammer av døra du skal ha vinduet i. Så bare fester du vinduet på innsiden med lim eller dobbelsidig teip. Plager meg at jeg ikke gjorde det selv. Ellers så har man jo de "standard" tingene som de fleste har da. Kalde katadoder, LED vifter, kabelsamlere osv osv. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Skal hive inn litt LED's og vifter, neon. .det vanlige Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 jeg ser faktisk etter en guide... det Finnes ikke noen guide til modding... du må bruke fantasien din... ta deg en tur innom Microplex og 3DfXcOoL der finner du ting å tang du kan kjøpe deg ... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) men dette er vel ingen worklog? du må vel ha bilder for at denne skal "være" her Edit : nei lol, jeg trykke på feil. haha. Endret 19. januar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Forresten her har jeg et spørsmål. Disse KabelRørene. hvordan i "¤!¤!¤ får man dem OVER kontaktene til f.eks HDD! ? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) de fra elfa? edit : Disse? edit 2 : Wee. min post nummer 1000 Endret 20. januar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 de fra elfa? edit : Disse? edit 2 : Wee. min post nummer 1000 ja de! Grattis med post 1000 ;D Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Åja, nå så jeg det.. "Öppningsbar" Er alle de det ? Tenker på de på MicroPlex Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jepp det er det samme, bare at jeg tror det bare er "en" slange og ikke en som legger seg oppå, men den er ganske hard så jeg tror ikke det blir noe problem å bruke de på Microplex.no Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 ok.. ...gud dette blir dyrt Henta akkuratt kabbiset, fin sak ;D Lenke til kommentar
tredex Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 !!! <- Kjøpte et sånnt et jeg ... BalleMann, ja jeg ser faktisk etter en guide... Aopen Toweret blir et slikt n00b/vårprosjekt! ;D hmm. kulere med chieftec!! hvorfor? jo: På nesten alle chieftec kabinetter har du en kjempefet grill i fronten ( med bra luftemuligheter ++). Her kan du ta bort fronten å legge en katode eller to bak der slik at lyse lyser megafett2k ut fra luftehullene og under. Mange chiftec leveres også med vindu. Hvis du ike liker å skjære i ditt eget kabinett, er jo dette perfekt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 jojo. Men det koster 800 kroner MER en Aopen toweret. som jeg var og hentet i dag. Ser fett ut Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 modde = modifisere, det er ikke noe problem og moddifisere et kabbinet.. Ta ei øks, ta god fart og slå den inn i kabbinett siden, da har du moddet kabiettet.. ikke at det er fint, men det er en mod Lenke til kommentar
Izor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er det noen som vet om det er mulig å bøye en metal plate over kabinettet. Det ville hvert fett, ofr da kunne jeg laget det fra scratch Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 modde = modifisere, det er ikke noe problem og moddifisere et kabbinet.. Ta ei øks, ta god fart og slå den inn i kabbinett siden, da har du moddet kabiettet.. ikke at det er fint, men det er en mod Så sant, så sant Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 hehee.. Ja da, ok sier det sånn: Jeg skal mekke-meg-et-tøffer-kabbis.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 tips til modding, finn ut sånn ca hvordan vinduet ditt skal vere, teip med malingteip over der kanten på vinduet skal vere, så teiner du nøjaktigt der kanten skal vere, kutt ut med stikksag (bruk fin fint blad) puss så kanten med vått pussepapir (p180 liker jeg) når du er fornøyd med pussingen tar du av teipen, så kjøper du en litt for stor plexi plate hos glassmesteren, så limer du vinduet på innsiden med silikon eller dobbelsidig teip (eller kansje litt sølvteip) så setter du døren på kabbinetet og beundrer (har alldri brukt list så vet ikke hvordan det blir men har brukt denne metoden på 3 kabbinett og det blir alltid et bra resultat) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Du er snill ;P Men hvor mye koster et PLexi ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå