Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ALDRI moddet før.. Dvs, jeg vil gjerne ha noen tips innen modding..

 

 

sett gjerne sammen noen deler! Kabinett + PSU + litt sånne stæsj jeg kan modde inn :p

 

Jeg vil lære. noen som har en Readme/Guide?

 

... jeg har lyst til og kjøpe meg et Grått/Trist kabinett og modde selv.. hadde vært morro :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe gøy å modde ut ifra en tutorial. Poenget med modingen er da å få noe som ikke alle andre har.

Se på mange modder og skaf deg inspirasjon, fakta er at hvis du har planlagt godt nok så er egentlig ikke så mye av moddingen vanskelig.

 

GL

Lenke til kommentar

Det beste "guidene" til casemods er worklogs på diverse forum. Det viser folk i detalj hvordan man har gjort forskjellige ting. Worklogs er en utrolig bra inspirasjonskile. Pass bare på at du ikke legger lista for høyt i begynnelsen. Vi har jo en woklog-kategori her på forumet som begynner å få ganske så bra innhold. Ellers finner jeg selv mye inspirasjon i project-logs delen på bit-tech-forumet. :)

Lenke til kommentar
scoot du er så søt, akurat samme som jeg kjøpte meg, det er modda på da, (eller holder på) genialt kabinett. lykke til. må nok desverre skuffe deg med å si at det ikke finnes en brukerhåndbok på modding :scared:

hehe.. Jeg får det på Tirsdagen, skal lakke det.. Har aldri skjært ut og sotte i vindu. Skal jeg sette vindu i lista, eller bak i sidedekselet ? ( på innsiden )...

 

 

.. dette må det vell være en guide på ? ;P

Lenke til kommentar
scoot du er så søt, akurat samme som jeg kjøpte meg, det er modda på da, (eller holder på) genialt kabinett. lykke til. må nok desverre skuffe deg med å si at det ikke finnes en brukerhåndbok på modding  :scared:

hehe.. Jeg får det på Tirsdagen, skal lakke det.. Har aldri skjært ut og sotte i vindu. Skal jeg sette vindu i lista, eller bak i sidedekselet ? ( på innsiden )...

 

 

.. dette må det vell være en guide på ? ;P

Finnes på overklokking's sider det...

Lenke til kommentar

Så en "casemod guide" i et 'Hjemme-PC/Computer for alle' (husker ikke helt) blad en gang. Der lærte man å sage hull, lakkere og sette inn lys.. Ikke så veldig mye informasjon..

 

Min oppskrift:

Sag

Maling

Lys

Vifter

+ ingredienser etter smak

 

Bland det hele sammen i en lett mix over et par-tre dager, mens du lar fantasien løpe løpsk.

Serveres med noen bilder på overklokking.no

Lenke til kommentar
Så en "casemod guide" i et 'Hjemme-PC/Computer for alle' (husker ikke helt) blad en gang. Der lærte man å sage hull, lakkere og sette inn lys.. Ikke så veldig mye informasjon..

 

Min oppskrift:

Sag

Maling

Lys

Vifter

+ ingredienser etter smak

 

Bland det hele sammen i en lett mix over et par-tre dager, mens du lar fantasien løpe løpsk.

Serveres med noen bilder på overklokking.no

Tenkte jeg skulle ta noen bilder ja.. ( evt lage en film som det vil bli lagt ut en URL til :)

 

 

Edit: SkriveFeil :D

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...