scoot Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har ALDRI moddet før.. Dvs, jeg vil gjerne ha noen tips innen modding.. sett gjerne sammen noen deler! Kabinett + PSU + litt sånne stæsj jeg kan modde inn Jeg vil lære. noen som har en Readme/Guide? ... jeg har lyst til og kjøpe meg et Grått/Trist kabinett og modde selv.. hadde vært morro Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Haha, en brukerhåndbok på modding? men du kan jo starte med å lakke kabinettet ditt og deretter å lage et vindu, kjøpe noen katoder, lage et par viftehull, osv osv osv... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 www.modding.net ,se deres case-gallery Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 !!! <- Kjøpte et sånnt et jeg ... BalleMann, ja jeg ser faktisk etter en guide... Aopen Toweret blir et slikt n00b/vårprosjekt! ;D Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Bare få deg litt fantasi, så går det bra Lenke til kommentar
Mira Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det er ikke noe gøy å modde ut ifra en tutorial. Poenget med modingen er da å få noe som ikke alle andre har. Se på mange modder og skaf deg inspirasjon, fakta er at hvis du har planlagt godt nok så er egentlig ikke så mye av moddingen vanskelig. GL Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 scoot du er så søt, akurat samme som jeg kjøpte meg, det er modda på da, (eller holder på) genialt kabinett. lykke til. må nok desverre skuffe deg med å si at det ikke finnes en brukerhåndbok på modding Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det beste "guidene" til casemods er worklogs på diverse forum. Det viser folk i detalj hvordan man har gjort forskjellige ting. Worklogs er en utrolig bra inspirasjonskile. Pass bare på at du ikke legger lista for høyt i begynnelsen. Vi har jo en woklog-kategori her på forumet som begynner å få ganske så bra innhold. Ellers finner jeg selv mye inspirasjon i project-logs delen på bit-tech-forumet. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 scoot du er så søt, akurat samme som jeg kjøpte meg, det er modda på da, (eller holder på) genialt kabinett. lykke til. må nok desverre skuffe deg med å si at det ikke finnes en brukerhåndbok på modding hehe.. Jeg får det på Tirsdagen, skal lakke det.. Har aldri skjært ut og sotte i vindu. Skal jeg sette vindu i lista, eller bak i sidedekselet ? ( på innsiden )... .. dette må det vell være en guide på ? ;P Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 scoot du er så søt, akurat samme som jeg kjøpte meg, det er modda på da, (eller holder på) genialt kabinett. lykke til. må nok desverre skuffe deg med å si at det ikke finnes en brukerhåndbok på modding hehe.. Jeg får det på Tirsdagen, skal lakke det.. Har aldri skjært ut og sotte i vindu. Skal jeg sette vindu i lista, eller bak i sidedekselet ? ( på innsiden )... .. dette må det vell være en guide på ? ;P Finnes på overklokking's sider det... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 guide <- fin guide! Men nå har jeg lest guiden og funnet ut at det er nokså lett :-) Men nå håper jeg dere kan hjelpe meg! Jeg må finnne ut hvilken list han brukte Noen som har URL'n ? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Leit rundt på www.microplex.no Endret 19. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Joda, kan jo det og. Men trenger man en list i det hele tatt ? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Du trenger jo ikke list hvis du pusser kantene veeeldig fint. Slike at det ikke blir ujevnheter. Men det beste er vel å bruke pyntelist som du finner på microplex.no Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Du trenger jo ikke list hvis du pusser kantene veeeldig fint. Slike at det ikke blir ujevnheter. Men det beste er vel å bruke pyntelist som du finner på microplex.no Ok, en slik en ???? .. Kom gjerne med forslag til mønster osv til vindu ..? .. Eller evt andre forslag.. ( Neon, Vifter, Led's etc ) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Så en "casemod guide" i et 'Hjemme-PC/Computer for alle' (husker ikke helt) blad en gang. Der lærte man å sage hull, lakkere og sette inn lys.. Ikke så veldig mye informasjon.. Min oppskrift: Sag Maling Lys Vifter + ingredienser etter smak Bland det hele sammen i en lett mix over et par-tre dager, mens du lar fantasien løpe løpsk. Serveres med noen bilder på overklokking.no Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Eller så kan du bare lime fast vinduet på innsiden av døra. Bare pass på at du filer ned kantene litt, er ikke noe særlig å ta på ufylte kanter Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Så en "casemod guide" i et 'Hjemme-PC/Computer for alle' (husker ikke helt) blad en gang. Der lærte man å sage hull, lakkere og sette inn lys.. Ikke så veldig mye informasjon.. Min oppskrift: Sag Maling Lys Vifter + ingredienser etter smak Bland det hele sammen i en lett mix over et par-tre dager, mens du lar fantasien løpe løpsk. Serveres med noen bilder på overklokking.no Tenkte jeg skulle ta noen bilder ja.. ( evt lage en film som det vil bli lagt ut en URL til Edit: SkriveFeil Endret 19. januar 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Bilder må til Men en film? Tror ikke så alt for mange orker å se igjennom en sånn? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Eller så kan du bare lime fast vinduet på innsiden av døra. Bare pass på at du filer ned kantene litt, er ikke noe særlig å ta på ufylte kanter nei nei selvfølgelig... Her åker vell Fars slipemaskin til bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå