piit Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei, Som topic sier lurer jeg på om det er noen som har noen erfaringer med å sende inn produkter til reperasjoner hos Multicom. Lurer litt på hvor lang tid det tar. Savner laptopen allerede etter to dager Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har min beste erfaring angående reperasjon hos nettopp Multicom. Gikk utrolig kjapt og greit for meg i alle fall. Sendte hd'n dag1, dag2 ringte han meg fra Multicom, dag3 hadde jeg fått ny hd i posten - bedre kan det ikke bli. Ønska Itbutikken og Komplett kunne ta lærdom fra Multicom! Lenke til kommentar
piit Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Takk for svar Dette hørtes jo meget lovende ut. Skal si ifra om jeg får samme erfaringen som deg Lenke til kommentar
Stream Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Da jeg sendte inn en hd til Multicom for noen måneder siden hadde jeg en ny en i postkassen innen 1 uke. Veldig bra service! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 En kompis sendte inn en laptop (brukt i Kosovo, mye støv og dritt!) Tok to uker (de måtte bestille del), kom tilbake med nytt hk på garanti. Topp service og hyggelige folk. Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 batteriet på min ecs g551 ladet bare til 76%.... sendte det inn på mandagen og fikk nytt på torsdagen eller fredagen...husker ikke helt så var skjermen min sort og da sendte jeg inn pc'en den 10. desember og de måtte beestille nytt motherboard og kom da til meg igjen 27.desember. var vel ganske greit med tanke på at det var "juletrafikk" i posten... så sånn sett er det vel grei nok service... hadde vært mye deiligere med henteservice sånn som dell har da... En negativ ting om reperasjonene var at jeg begge ganger spurte etter refusjon av sendingsgebyret men ikke fikk det... ikke noe kommentar ang. det en gang selv om han ene sa at det bare var å legge ved lapp med kontonummer osv... Lenke til kommentar
piit Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Dette høres jo veldig bra ut.. Men vil sikkert ta litt ekstra tid for meg, siden de sannsynligvis må bytte skjermen. De har kanskje ikke sånt på lager? Eller? Lenke til kommentar
Skilpadde#1 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Kan bare innrømme en ting etter kjøpet av min Memorex RF Optical Cordless hos Multicom - Multicom er konge! Aldri har jeg opplevd verken raskere levering, raskere/bedre service enn hos dem - verken hos komplett eller mpx Ultrasuperbutikk som anbefales på det høyeste... Sende spørsmål om hvor god musa jeg skulle kjøpe, var - da fikk jeg et bra halvt siders langt svar etter 20 minutt Lenke til kommentar
yotbar Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 jeg har kjøpt iriver iHP-120 20 GB hos komplett.no (koster litt over 5200,-) for en måned siden. mp3-spilleren falte på golvet igår og jeg fikk ikke den startet etter fallet. Kan jeg sende den til reparasjonen hos komplett.no? jeg tenker på om at det finnes noen form for garanti eller noe lignende for en gjenstand som koster over 5000,-, når man kjøpe på nettet? Takk for alle innlegg:) Lenke til kommentar
zumzum_1 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Sliter selv med skjermen til G551. Skjermen slår seg av i tide og utide både i windows og under boot. Tror det kan være dårlig kontakt eller temperaturproblem. piit: Hva slags problem hadde du med skjermen/skjermkortet? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Jeg kjøpte en IntelliMouse Explorer 3 en gang, som oppførte seg rart. Jeg sendte den inn så fort som mulig, men de påstod den virka fint selv om jeg hadde samma problemet på flere pcer med samme musa. Fikk den i retur etter 3 uker, med straffegebyr fordi de ikke fant noe feil. Jeg hadde fortsatt samme problemet med musa, så jeg sendte den tilbake og forlangte ny mus og straffegebyret fjerna. Etter å ha sendt omtrent 50 mail med de, og 2 måneder etter at jeg sendte inn musa første gang, så fikk jeg ny fordi de var lei meg. Den nye musa virka fint. Snakk om å være vanskelige!! Må si jeg var rimelig forbanna på de den gangen. Det er vel over 3 år siden det skjedde, og jeg har ikke handla der etterpå. Kan godt hende de har fiksa litt på servicen der, og jeg håper det for alle sin skyld. Jeg mista ihvertfall respekten for dem når de behandla meg på den måten de gjorde. Det var ikke bare at det tok lang tid, men de var veldig frekke i mailene sine. De viste ingen interesse for å ha meg som kunde, så det har de sluppet en god stund. Men siden det er så lenge siden det skjedde så er jeg villig til å prøve å handle hos dem igjen senere hvis det skulle dukke opp noe der jeg trenger. Endret 25. januar 2004 av Blurpy Lenke til kommentar
vpaulsen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har min beste erfaring angående reperasjon hos nettopp Multicom. Gikk utrolig kjapt og greit for meg i alle fall. Sendte hd'n dag1, dag2 ringte han meg fra Multicom, dag3 hadde jeg fått ny hd i posten - bedre kan det ikke bli. Ønska Itbutikken og Komplett kunne ta lærdom fra Multicom! Stemmer dette. Har vært ute for det selv. Lenke til kommentar
piit Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 piit: Hva slags problem hadde du med skjermen/skjermkortet? Problemet mitt var at skjermen bare flimret veldig i noen posisjoner, så det var umulig å se noe som helst. Får se hva de sier hos Multicom, men jeg misstenker at det kan ha vært dårlig kontakt et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå