dj_messiah Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg skal laste ned et musikkprogramm som bare skal brukes til å spille av musikk. hvilke av disse programmene burde jeg bruke? *musicmatch *winamp eller bør jeg bruke noen andre programmer? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 De to programmene fungerer sikker greit. Men selv sverger jeg til foobar2000! Anbefaler at du tester foobar2000, kanskje det faller i smak... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 har aldri prøvd musicmatc men er veldig fornøyd med winamp 2.91. enkelt å bruke, Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Du kan prøve iTunes. Eg bruker det og synest det er oversiktlig og fint. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 iTunes er det desidert beste jeg har brukt Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 De to programmene fungerer sikker greit.Men selv sverger jeg til foobar2000! Anbefaler at du tester foobar2000, kanskje det faller i smak... ------||------ Jeg like spesielt godt at man kan skrive sin egen kode (formatering) for hvordan playlist skal se ut. Før var det liksom bare winamp som holdt mål, men nå er det mye å velge i. Jeg må si jeg liker utviklingen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 holder meg til winamp jeg i alle fall, den nye 5'ern er ikke så verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå