kerog Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Bare sånn at jeg har litt mere ren info: - om jeg bygger meg en kasse av kryssfiner er det bare å sett inn noen spacere under HK og kjør i vei? - om jeg bygger selv er det da casemod? - vet dere om nettsteder for slike? Endret 18. januar 2004 av kerog Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Gå inn på overklokking.no, les guidene og folk sine worklogger, følg linker o.s.v. Du vil få mye bedre bakgrunn for design, byggematerialer og metoder etterpå. Tar noen dager/uker men det er enormt lærerikt. Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 fuølt mulig det..... har gjort det selv.. men skal jeg gjøre det igjen kommer jeg til å jorde dem. Sette lednminger mellom dem og alle delene i pcn.. som skal være jordet Lenke til kommentar
xqus Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Stort sett på alle hovedkort (de jeg har vært borti hvertfall) er området som avstands-stykkene berører jordet, så ser ikke noe grunn til å jorde de på andre måter? Lenke til kommentar
kerog Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 På noen gamle atx kort som jeg strippet var det bare 1 eller 2 punkt som var jordet med avstandsskurer, resten var plast klips. Kunne ikke finne noe om hvilke punkt det skulle være på mitt nye asus hk. Har noen noe peiling på hvilke punkt det er ? asus p4r800vm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå