Gå til innhold

Opera 7.50?


joZa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Tror ikke det er fastsatt noen dato enda, men akkurat nå kjører jeg med opera 7.50 preview og jeg kan ikke akkurat si at jeg liker det :no:

Hva er ulempene med det da?

Er det fullt av bugs siden det er en beta?

 

Digger 7.23, det må jeg si!

Bugs la jeg ikke så veldig mye merke til, men alt var så forandret... Greit nok at det var noen nye og nyttige funksjoner, men de veier på ingen måte opp for alt det nye drittet de har innført!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bugs la jeg ikke så veldig mye merke til, men alt var så forandret... Greit nok at det var noen nye og nyttige funksjoner, men de veier på ingen måte opp for alt det nye drittet de har innført!

Hva er det egentlig du sikter til, PT? Jeg leste at du syntes det i den andre tråden om Opera 7.5 også, men hva er gale med Opera 7.5?

 

URL til betaversjonene:

Microsoft Windows

Linux, Solaris og FreeBSD

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Må si jeg hadde store forhåpninger til Opera 7.5 Preview 4, men etter å ha brukt ti minutter på å fikse oppsettet fant jeg ut at det fle helt knust bare man starter Opera på nytt :(

Fikses sikkert, men det er nok til at jeg ikke bruker denne nye utgaven

Lenke til kommentar
Må si jeg hadde store forhåpninger til Opera 7.5 Preview 4, men etter å ha brukt ti minutter på å fikse oppsettet fant jeg ut at det fle helt knust bare man starter Opera på nytt :(

Fikses sikkert, men det er nok til at jeg ikke bruker denne nye utgaven

Ble ikke oppsettet lagret? Hmm.. merkelig. Alle mine endringer blir lagret. Kan du ikke bare kopiere over toolbar.ini-filene så beholder du ditt gode gamle 7.23-oppsett? Du mister dog noen nye knapper da.

Lenke til kommentar

Og når det gjelder 7.50 Final så gir Opera aldri ut noen slipppdatoer, men til sommern.. August er det mange som forventer den. 7.5 er ikke i beta-stadiet enda, så det er bare å smøre seg inn med tolmodighet.

 

Edit:

Jeg ble netopp informert om at det er en seriøs "toolbar"-bug i P4 og at denne er prioritert hos Opera.

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Må si jeg hadde store forhåpninger til Opera 7.5 Preview 4, men etter å ha brukt ti minutter på å fikse oppsettet fant jeg ut at det fle helt knust bare man starter Opera på nytt :(

Fikses sikkert, men det er nok til at jeg ikke bruker denne nye utgaven

Ble ikke oppsettet lagret? Hmm.. merkelig. Alle mine endringer blir lagret. Kan du ikke bare kopiere over toolbar.ini-filene så beholder du ditt gode gamle 7.23-oppsett? Du mister dog noen nye knapper da.

En del av knappene jeg bruker i 7.23 forsvant, så da gikk ikke det :S

Lenke til kommentar
Men også motsatt, tar litt tid å bli vant med Opera, hvis man alltid har brukt IE.

Men så er det også verdt det da ;)

men når man er blitt vant me opera så _går_det_ikke_ann å gå tilbake!

sitter på 7.5 preview, digger den! Firefox er heller ikke dum, men renderings motoren er blitt forbigått på noen områder. (Ihvertfall css, TROR eg, sikkert noen ting ff klarer medre o og...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...